Bricomarche przejmuje lokalizacje sieci Nomi

bricomarche

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Bricomarché przejmuje 14 lokalizacji po sieci Nomi. Otwiera także kolejny market będący jej 100. placówką w Polsce i jednocześnie pierwszą w województwie świętokrzyskim.

Sieć sklepów DIY Bricomarché zastąpi w tym oraz przyszłym roku 14 lokalizacji po sklepach sieci Nomi w różnych częściach Polski.

– Aktualnie prowadzimy dalsze negocjacje mające na celu przejęcie kilku kolejnych punktów sprzedaży tej sieci. W pierwszej kolejności przejmiemy sklepy w Stargardzie Szczecińskim, Siemianowicach, Świętochłowicach, Tczewie, Pabianicach, Bełchatowie i Przemyślu – mówi portalowi Retailnet Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

– Przejęcie lokali po sklepach sieci Nomi oraz okrągłe otwarcie 100. Bricomarché przybliżają nas do realizacji celów, które postawiliśmy sobie w strategii – Polska CAP 2020. Naszą ambicją nie jest bowiem jedynie utrzymanie aktualnego stanu posiadania punktów sprzedaży, a intensywny rozwój w kolejnych latach. Ta ważna inwestycja umocni jeszcze bardziej naszą, już dziś silną, pozycję na polskim rynku DIY – dodaje Patrick Renault.

Bricomarché pracuje obecnie także nad wdrożeniem nowego konceptu sklepu dla powierzchni sprzedaży 3,5 tys. mkw., którym w pierwszej kolejności objęte zostaną przejęte lokale po placówkach Nomi. Prace związane z modernizacją i dostosowaniem wszystkich istniejących punktów sprzedaży sieci Bricomarché mają zakończyć się w grudniu 2015 r.

2 października br. odbędzie się także inauguracja pierwszego supermarketu Bricomarché w Sandomierzu, zaś oficjalne otwarcie placówki będzie miało miejsce 8 października. Jest to jednocześnie pierwszy sklep sieci w województwie świętokrzyskim i 100. w Polsce. Obok Bricomarché na polskim rynku działa aktualnie 209 supermarketów Intermarché oraz 50 stacji paliw tej sieci, która jest liderem rynku przymarketowych stacji benzynowych.

– Jest dla nas niezmiernie ważne, że wchodzimy z naszymi placówkami do nowych regionów, m.in. województwa świętokrzyskiego, w którym do tej pory nie mieliśmy żadnego sklepu. Cieszymy się, że mieszkańcy tego regionu będą mieli możliwość zapoznania się z naszą bogatą ofertą oraz korzystania z benefitów wynikających z naszej obecności – dodaje Patrick Renault.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 250 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 209 supermarketów Intermarché i 100 Bricomarché. Grupa jest obecna na polskim rynku od 1997 r., kiedy uruchomiła w Zielonej Górze pierwszą placówkę Intermarché. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 6 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2013 r. obroty Grupy Muszkieterów w Polsce wyniosły 4,89 mld złotych. W tym samym czasie Grupa w całej Europie wygenerowała obroty na poziomie 39,9 mld euro. Grupa Muszkieterów otwiera swoje placówki m.in. w parkach handlowych i centrach typu convenience.

Reklama

Galeria Jurajska