Słabszy miesiąc dla Intersport

Salon Intersport

Salon Intersport

Zarząd spółki Intersport Polska SA poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2014 roku wyniosły 14,4 mln. zł i były niższe o 8,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 15,7 mln. zł).

Narastająco od stycznia do września 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 165,5 mln zł, czyli więcej o 3,6 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było:159,9 mln. zł), zaś w III kwartale 2014 roku spółka wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 50,4 mln zł, czyli o 0,5 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 50,2 mln. zł).

Przypomnijmy, sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych w 23 największych miastach Polski. W ostatnim czasie zarząd firmy podjął decyzję o optymalizacji sieci sklepów. Strategia zakłada m.in. otwieranie nowych sklepów w atrakcyjnych lokalizacjach oraz zmniejszanie powierzchni sprzedaży. Na liście nowo otwartych sklepów są salon w Galerii Amber w Kaliszu o powierzchni 510 mkw. oraz w centrum handlowym Atrium Felicity w Lublinie o powierzchni 887 mkw.).

Spółka Intersport Polska SA w I półroczu 2014 roku wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 115, 1 mln zł, czyli o 5 proc. wyższe wobec 109,7 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie 2013 roku.

Reklama

Galeria Jurajska