Outlet Białystok
Outlet Białystok

Do grona najemców Outletu Białystok, obiektu realizowanego przez BOIG – The Blue Ocean Investment Group, dołączyła marka Puma, tym samym zamykając ekspansję na białostockim rynku. Nowy salon zajmie powierzchnię blisko 296 mkw.

Puma jest jedną z wiodących światowych marek sportowych, zajmującą się projektowaniem, rozwojem, sprzedażą obuwia, odzieży i akcesoriów. W asortymencie salonu znajdzie się m.in. obuwie i odzież biegowa, stroje i buty piłkarskie oraz piłki i gadżety klubów wspieranych przez markę, m.in. : Borussia Dortmund czy Arsenal Londyn.

– O wyborze Outletu Białystok zadecydowała dogodna lokalizacja obiektu na terenie miasta oraz atrakcyjność centrum wyprzedażowego pod względem logistycznym. Liczymy na to, że ciekawa oferta handlowa naszego salonu pozwoli klientom cieszyć się z udanych zakupów – komentuje Wojciech Sipiora, Retail Sales Manager, Puma Polska.

Przypomnijmy, otwarcie Outletu Białystok zaplanowano na początek grudnia tego roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 60 markowych sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów. Ofertę Outletu Białystok stworzą sklepy oferujące markowe produkty wielu firm m.in. Adidas, Puma, Big Star, Reebok, Molton, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Lancerto, Kubenz, Brand Collection, Pierre Cardin, Graf Longina, Otto Kern, Digel, Omega, Sempre, Roy Robson, Pionier, Jupiter, CCC, salony z markową odzieżą jeansową, hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann, Jysk, kawiarnie oraz restauracje.

Realizacją inwestycji tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o.