Sklep Bonita

Bonita to niemiecka marka odzieżowa dla kobiet, która w Polsce posiada cztery sklepy zlokalizowane w galeriach handlowych. – Obecnie rozważamy otwarcia nowych sklepów w 2015 roku. Nasze punkty chcemy lokalizować wyłącznie w centrach handlowych, w dużych miastach. Jednak szczegóły odnośnie planów rozwoju będziemy mogli dopiero podać na początku przyszłego roku – mówi redakcji Retailnet.pl Łukasz Najda, odpowiedzialny za nowe lokalizacje i rekrutacje pracowników Bonita GmbH & Co.KG.

Pierwsze salony Bonita w Polsce zostały otwarte w 2012 roku, 29 marca w Silesia City Center w Katowicach oraz w Centrum Handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej. Natomiast 29 września ruszył punkt w warszawskim CH Wola Park. Ostatni, jak do tej pory sklep Bonita uruchomiono w 2013 roku w CH Auchan Piaseczno, który zajął lokal o powierzchni 71 metrów kwadratowych. Średnia powierzchnia otwieranych sklepów to od 70 mkw. do 80 mkw.

W Polsce mogą również powstać sklepy outletowe marki Bonita. Jednak za decyzję w tej sprawie odpowiada już firma Tom Tailor Holding, która zarządza siecią outletową m.in. w Niemczech, Francji i we Włoszech.

Właścicielem marki Bonita jest spółka Bonita GmbH & Co.KG, która od sierpnia 2012 roku należy do Holdingu Tom Tailor. W Europie spółka otwiera sklepy Bonita oraz Bonita men. Obecnie sieć Bonita liczy ponad 900 sklepów, które mieszczą się w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Francji, Belgii i Polsce.

Bonita to marka odzieżowa, która skierowana jest do kobiet powyżej 30. roku życia. Dopełnieniem oferty są akcesoria takie jak torebki, buty i biżuteria.