Kolejne marki premium w Domu Mody Klif

Dom Mody Klif w Warszawie

Dom Mody Klif w Warszawie

Jak ustaliła redakcja Retailnet w Domu Mody Klif w Warszawie zostaną otwarte jeszcze w październiku dwa kolejne salony marek premium. Tym samym nowi najemcy uzupełnią szeroką ofertę centrum z wyższej półki, którą obecnie reprezentują m.in. salony Aryton, Bohoboco, Baldinini, Caterina, Furla, Hexeline, Lidia Kalita, Marciano Guess, Pinko, MaxMara, Tru Trussardi czy Michael Kors.

Niebawem w warszawskim DM Klif zostanie otwarty salon marki Calvin Klein Jeans. Sklep zajmie lokal na pierwszym poziomie o powierzchni 180 mkw. Klienci znajdą w salonie szeroki wybór produktów jednego z najpopularniejszych amerykańskich projektantów – w tym: spodnie, bluzy, koszule, t-shirty oraz torby. Sklep CKJ będzie sąsiadował ze sklepami Tommy Hilfiger oraz restauracją Wiking.

Także w bieżącym miesiącu klienci centrum będą mogli zrobić zakupy w salonie Twin-Set. Marka klasy premium znajdzie się w lokalu mieszczącym się w pobliżu głównego punktu obiektu – fontanny. Sklep oferujący szeroki wybór odzieży i dodatków dla kobiet zajmie 125 mkw. na parterze Domu Mody Klif.

– Strategia rozwoju Domu Mody Klif polega na konsekwentnym oferowaniu klientom unikalnych produktów z segmentu premium and high-end. To przyczynia się do zainteresowania naszym obiektem nowych prestiżowych najemców, a także klientów lubiących i ceniących luksusowe marki, dostępne w elitarnych lokalizacjach, do których przede wszystkim zalicza się Dom Mody Klif – mówi w rozmowie z Retailnet Agnieszka Beata Sawicka, Associate Director, Asset Management AEW Europe.

– Mamy ogromną satysfakcję, że taki model biznesowy od lat przynosi wszystkim korzyści i zadowolenie – począwszy od klientów Domu Mody, poprzez najemców, a na zarządcy i właścicielu obiektu skończywszy – dodaje Agnieszka Beata Sawicka.

Dom Mody Klif to galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się głównie ekskluzywne butiki marek z polski i zagranicy.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016