Filmowe podsumowanie Shopping Center Forum 2014

Film SCF 2014

Film Shopping Center Forum Fall Edition 2014

– W tegorocznej edycji Shopping Center Forum Fall Edition wzięło udział ponad 1400 osób, w tym ponad 300 przedstawicieli najemców. Wystawcy zaprezentowali 170 projektów handlowych. SCF to dwa dni intensywnych rozmów. Jednym zdaniem to największe spotkanie najemców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowej – mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Shopping Center Forum. Zobacz film podsumowujący warszawskie targi.

Podobnie jak wcześniejsze edycje SCF, ta również zakończyła się frekwencyjnym sukcesem. Podczas Forum deweloperzy i najemcy podpisali wiele znaczących umów, czego przykładem może być firma Echo Investment, której udało się pozyskać kilku nowych najemców Galerii Sudeckiej. Podczas SCF obiekt pozyskał m.in. nowe sklepy Super-Pharm, Wólczanka, Big Star, a także T-Mobile.

– Echo Investment już od wielu lat uczestniczy aktywnie w targach SCF jako wystawca. Traktujemy to jako doskonałą okazję do zaprezentowania portfolio naszych obiektów handlowych zarówno polskich, jak i zagranicznych. Już w czasie pierwszego dnia zawarliśmy dwa ważne porozumienia z sieciami Super-Pharm oraz Komfort – twierdzi Marek Gładki, dyrektor zespołu komercjalizacji w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

– Liczba wystawców, deweloperów i najemców, którzy gościli w tym roku na Shopping Center Forum świadczy o tym, że na rynku dzieje się wiele ciekawych rzeczy. Powstają nowe projekty, inne się rekomercjalizują, rozbudowują i przebudowują. Jest to największe wydarzenie w tej części Europy. Szczególnie budujące jest to, że z roku na rok ma coraz większą liczbę wystawców – dodaje Marek Noetzel, partner i dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Cushman & Wakefield.

Także najemcy doceniają dużą liczbę nowych kontaktów, które zapewnia im Shopping Center Forum.

– SCF to świetne miejsce do spotkania się z całą branżą w jednym miejscu. Forum zapewnia wygodę i łatwość kontaktu oraz możliwość rozpoczęcia negocjacji umów czy też ich sfinalizowanie na miejscu – mówi Robert Stachniak, dyrektor ds. rozwoju i zarządzania nieruchomościami Komfort SA.

Sukcesem tegorocznej edycji Shopping Center Forum okazała się specjalna platforma umawiania spotkań – Forum Link. Uczestnicy targów przesłali za jej pośrednictwem blisko 20 tysięcy wiadomości. Dla porównania w ubiegłym roku za pośrednictwem Forum Link wysłano ponad 10 tys. wiadomości.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016