Lee
Lee

Kilka tygodni po otwarciu pierwszego salonu monobrandowego Lee w Polsce, spółka VF Corporation zdecydowała się uruchomić również sklep internetowy tej marki. Dotychczas sprzedaż Lee była prowadzona przez liczne portale w Europie. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet spółka planuje otwarcie kolejnego sklepu online m.in. w Rosji.

E-sklep marki Lee, który działa od 24 września 2014 roku jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. W ofercie znajduje się cały asortyment, który dostępny jest również w sklepach stacjonarnych. Zamówienia w e-sklepie można składać po zarejestrowaniu się na portalu. Klient towar otrzyma kurierem, a przez cały czas może śledzić status zamówienia. Wysyłka zamówionych towarów odbywa się na terytorium Unii Europejskiej, z zastrzeżeniem ograniczeń dotyczących niektórych krajów (lista dostępna na stronie). Płatności można dokonać kartą kredytową lub debetową albo za pośrednictwem agenta rozliczeniowego PayU.

Sklepy internetowe Lee działają także w Niemczech, Austrii, Wielkiej, Brytanii, Dani, Szwecji, Irlandii i Holandii.

10 września na powierzchni 103 mkw. otwarto salon Lee. To pierwszy monobrandowy punkt marki w Polsce, ale także w tej części Europy. Spółka VF Polska Distribution odpowiedzialna za rozwój marki na terenie kraju, na lokalizacje nowego salonu Lee wybrała warszawskie centrum handlowe Arkadia.

Marka Lee należy do firmy VF Corporation. Oddział polski, VF Polska Distribution, dotychczas realizował model dystrybucji, w którym marka Lee dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Wrangler. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.

Przedstawiciele spółki VF Polska Distribution byli uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.