Nowa dyrektor marketingu Atrium Poland

Agnieszka Tomczak-Tuzińska, dyrektor marketingu Atrium Poland Real Estate Management

Agnieszka Tomczak-Tuzińska, dyrektor marketingu Atrium Poland Real Estate Management

Agnieszka Tomczak-Tuzińska dołączyła do Atrium Poland Real Estate Management, obejmując stanowisko dyrektora marketingu. Nowa dyrektor posiada dwunastoletnie doświadczenie w sektorze nieruchomości oraz siedemnastoletnie w branży marketingowej, zdobyte podczas piastowania stanowisk dyrektorskich w wiodących międzynarodowych firmach.

Liczne nagrody za udane kampanie marketingowe Caelum oraz sześć otwarć centrów handlowych to tylko niektóre sukcesy Agnieszki Tomczak-Tuzińskiej. Nowa dyrektor Atrium praktyczną wiedzę o rynku centrów handlowych zdobyła, pracując w takich firmach, jak: Caelum Development Group i Hossa SA. Była współzałożycielem oraz dyrektorem marketingu i analiz CREAM Caelum Real Estate Asset Management, gdzie odpowiadała za: stworzenie strategii dla centrów handlowych znajdujących się w portfelu firmy, aktywne wsparcie działu leasingu, projekty doradcze i marketingowe oraz wprowadzenie marki Caelum Real Estate Asset Management na rynek. Zasiada w Jury PRCH Retail Awards.

W latach 2003 – 2006 pracowała jako dyrektor marketingu centrum handlowego Madison, gdzie odpowiedzialna była za tworzenie i wykonanie budżetu marketingowego, współpracę z najemcami oraz wprowadzenie marki Madison na rynek.
Karierę zawodową rozpoczęła w dziale strategii w Grupie A5 – Corporate Identity Consultancy. Przez pięć lat odpowiedzialna była za tworzenie i realizację strategii oraz obsługę kluczowych klientów m.in. takich jak: Orlen, mBank, Mulibank, Perła Browar, Telewizja Polska, Stokrotka i inne na stanowisku dyrektora zarządzającego.

Atrium to jedna z wiodących spółek sektora nieruchomości, specjalizująca się w inwestowaniu, budowie i zarządzaniu centrami handlowymi w Europie Środkowej i Wschodniej. Według stanu na dzień 12 marca 2014 roku Grupa była właścicielem 153 obiektów handlowych o wartości rynkowej 2,40 mld euro, zlokalizowanych w siedmiu krajach (głównie w Polsce, Republice Czeskiej, na Słowacji i w Rosji, a ponadto na Węgrzech, w Rumunii i na Łotwie). W 2013 roku spółka Atrium osiągnęła dochód brutto z najmu w wysokości 203,5 mln euro. Spółka ma siedzibę na wyspie Jersey i jest podwójnie notowana: na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam pod symbolem ATRS.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016