Zmiany w zespole Caelum Real Estate Asset Management

Bartłomiej Bujnowski, CREAM

Bartłomiej Bujnowski, CREAM

Wraz z początkiem października 2014 roku, obowiązki dyrektora marketingu w CREAM (Caelum Real Estate Asset Management) objął Bartłomiej Bujnowski, będący w organizacji od 2006 roku, gdzie odpowiadał m in. za otwarcie i marketing Galerii Askana oraz otwarcie Nova Park w Gorzowie.

Obszary jego nowych zadań obejmują m in. strategię, komunikację oraz PR obiektów znajdujących się w portfolio CREAM a także obiektów tych klientów, dla których CREAM realizuje programy doradcze.

– Na coraz bardziej dojrzałych rynkach to marketing będzie stanowił o przewadze konkurencyjnej i wpływał na wybory podejmowane przez klientów oraz najemców. Dzięki filozofii CREAM, w której marketing odgrywa tak istotną rolę, jesteśmy przygotowani na te wyzwania już teraz. Z jednej strony dążymy do tego aby obiekty, nad którymi pracujemy na co dzień, osiągały jak najlepsze wyniki. Z drugiej strony, realizując programy doradcze dla klientów zewnętrznych, poznajemy całe spectrum obiektów, które wymagają „nowego otwarcia”, spojrzenia z zewnątrz przez pryzmat m in. konkurencji, klientów oraz możliwości osiągania zakładanych celów. Dalsze wykorzystywanie naszego doświadczenia oraz ciągła obserwacja rynku aby móc jeszcze skuteczniej konkurować i doradzać to nasze podstawowe zadanie – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet nowy dyrektor marketingu.

Bartłomiej Bujnowski (36 lat) – absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim, przed karierą w Caelum Development związany był m in. z Agora SA.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management zarządza obecnie portfolio 17 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu „convenience”, obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe nieruchomości typu „stand-alone”.

 

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska