Coccodrillo otworzy kolejne salony w Polsce i za granicą

Coccodrillo

Coccodrillo

Po bardzo udanym pierwszym półroczu spółka CDRL kontynuuje rozbudowę sieci Coccodrillo. Firma ma w swoich planach nie tylko otwarcie kolejnych salonów w Polsce, ale też rozszerzenie działalności za granicą.

W okresie od stycznia do czerwca 2014 roku w Polsce otwarte zostały 23 sklepy pod szyldem Coccodrillo. To jeden z najlepszych rezultatów w historii marki. Jej właściciele planują bardzo zbliżony wynik osiągnąć także w drugim półroczu. Wstępem do tego jest uruchomienie w na ogół dosyć spokojnym okresie wakacyjnym czterech nowych punktów.

W lipcu do dyspozycji klientów oddane zostały dwa nowe salony Coccodrillo. Jeden w Przasnyszu, a drugi w Bochni. W sierpniu dołączył do nich z kolei punkt w Myślenicach, a we wrześniu w Tomaszowie Lubelskim. Do końca roku CDRL SA planuje otwarcie kilkunastu salonów. Do sieci Coccodrillo w najbliższym czasie dołączyć mają sklepy w Rawiczu, Szczytnie i Czechowicach.

– Dobre wyniki w pierwszym półroczu zachęcają nas do kontynuowania rozwoju w oparciu o te same zasady, co dotychczas. Sieć w Polsce powiększa się systematycznie, widzimy jednak jeszcze wiele przestrzeni do zagospodarowania na naszym rynku. Zdajemy sobie też sprawę, że do stabilnego rozwoju i wzrostu rangi marki ważne są również działania prowadzone poza krajem. Jednym z naszych istotnych celów jest uczynienie z Coccodrillo marki międzynarodowej. Doświadczenie, jakie zdobywamy na innych rynkach, procentuje także w Polsce – mówi redakcji Retailnet Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA, właściciela Coccodrillo.

Obecnie pod szyldem Coccodrillo na terenie Unii Europejskiej działa 120 punktów. Najwięcej z nich znajduje się na terenie Unii Europejskiej, choć salonów i stoisk przybywa także w innych krajach. W sierpniu otwarte zostały nowe sklepy w Rumunii oraz na Łotwie. We wrześniu natomiast zagraniczna sieć Coccodrillo powiększyła się o nowe punkty na Słowacji, w Czechach oraz Bułgarii. W planach na październik jest jeszcze otwarcie po jednym salonie w dwóch ostatnich z wymienionych krajów. Poza Unią Europejską w ciągu ostatnich dwóch miesięcy Coccodrillo było szczególnie aktywne w Egipcie oraz Turkmenistanie, gdzie przygotowywane jest uruchomienie nowych sklepów. Marka reprezentowana była także na targach produktów dziecięcych w Szanghaju, odbywających się okresie od 22 do 24 września. Działania tego typu mają pomóc w pozyskaniu kolejnych parterów na rynku chińskim, na którym Coccodrillo znajduje coraz więcej odbiorców.

Reklama

Galeria Jurajska