Giacomo Conti przedłuża umowę z CH Karolinka i zapowiada kolejne otwarcia

Kampania wizerunkowa marki Giacomo Conti

Kampania wizerunkowa marki Giacomo Conti

Męska marka odzieżowa, Giacomo Conti, przedłużyła umowę najmu z Centrum Handlowym Karolinka w Opolu na kolejnych 10 lat.

– Świetna lokalizacja, dbałość o utrzymanie wysokich standardów oraz liczne akcje adresowane do opolskiej społeczności, to czynniki, które zadecydowały o przedłużeniu umowy z C.H. Karolinka. – informuje redakcję Retailnet przedstawiciel Giacomo Conti, Magdalena Nowaczyk. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników jakie osiąga salon w tym punkcie. Nie mieliśmy żadnych wątpliwości co do pozostania w gronie najemców Karolinki.

Spółka Giacomo Conti realizuje zapowiedziany plan ekspansji. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, każdego roku, sieć sprzedażowa marki powiększa się o 6-10 nowych salonów mody. Do końca 2014 roku spółka planuje mieć około 50 sklepów.

W najbliższym czasie salon marki pojawi się m.in. w Centrum Handlowym Rywal w Białej Podlaskiej. Sklep będzie miał około 125 mkw. powierzchni handlowej. Jego otwarcie zaplanowano na koniec października 2014 roku.

Aktualnie sieć Giacomo Conti tworzy ponad 40 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Każdego roku, sieć sprzedażowa marki powiększa się o 6-10 nowych salonów mody. Do końca 2014 roku spółka planuje mieć około 50 sklepów. Asortyment Giacomo Conti to eleganckie garnitury oraz odzież smart casualowa – nowoczesne marynarki, koszule, chinosy, obuwie itp.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016