Outlet Białystok
Outlet Białystok

Jak dowiedział się portal retailnet.pl – trwają ostatnie prace budowlane na terenie powstającego Outletu Białystok, pierwszego wielkopowierzchniowego obiektu wyprzedażowego w północno – wschodniej Polsce.

Najemcy przejmują swoje lokale i przygotowują je do przyjęcia pierwszych klientów, którzy odwiedzą obiekt już w grudniu tego roku. Komercjalizację obiektu prowadzi The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Grono najemców Outletu Białystok systematycznie się wzbogaca; tylko w ostatnim czasie oferta handlowa tego centrum powiększyła się o polską sieć odzieży męskiej KUBENZ oraz prestiżową, markę sportową – Puma. Swój blisko 300 metrowy salon, Puma zdecydowała się otworzyć w Outlecie Białystok ze względu na dogodną lokalizację centrum na terenie miasta oraz jego atrakcyjność pod względem logistycznym.

W rozmowie z retailnet.pl Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG podaje aktualne informacje o projekcie. – W najbliższych tygodniach finalizujemy rozmowy z popularnymi sieciami odzieżowymi na temat wynajęcia ostatnich wolnych powierzchni handlowych. Outlet Białystok dzięki swojej lokalizacji w mieście i bliskości sześciu przejść granicznych przy jednoczesnym braku podobnego obiektu handlowego w promieniu 200 km uważany jest przez sieci handlowe jako wyjątkowo atrakcyjna inwestycja – przyznaje Tomasz Rydlewski.

Jak dowiedział się retailnet.pl obecnie trwają prace budowlane wokół obiektu, a najemcy przejmują swoje lokale, trwa aranżacja wnętrz oraz intensywne prace wykończeniowe salonów. – Otwarcie Outletu Białystok już za około dwa miesiące, dlatego sieci nie zwalniają tempa prac remontowych – komentuje Tomasz Rydlewski.

Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

Otwarcie Outletu Białystok zaplanowano na początek grudnia tego roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 60 markowych sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów. Ofertę Outletu Białystok stworzą salony oferujące markowe produkty wielu firm m.in. Adidas, Puma, Big Star, Reebok, Molton, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Lancerto, Kubenz, Brand Collection, Pierre Cardin, Graf Longina, Otto Kern, Digel, Omega, Sempre, Roy Robson, Pionier, Jupiter, CCC, salony z markową odzieżą jeansową, hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann, Jysk, kawiarnie oraz restauracje.

Realizacją inwestycji tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o.