Bytom zwiększył przychody ze sprzedaży w III kwartale 2014 roku

Kolekcja Bytom

Kolekcja Bytom

Łączne przychody ze sprzedaży spółki Bytom SA w III kwartale 2014 roku wyniosły 25,8 mln zł i były wyższe o 25,2 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku 2013. Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej w tym okresie wyniosły 23,8 mln zł, a to oznacza wzrost o 25,9 mln zł.

W okresie styczeń – wrzesień 2014 łączna wartość przychodów ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) spółki wyniosła 70,3 mln zł i była wyższa o 26,4 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w okresie styczeń – wrzesień 2014 oku wyniosły 65,1 mln zł i były była wyższa o 25,7 proc. od przychodów osiągniętych w 2013 roku.

Ostatnio spółka otworzyła salon Bytom w Galerii Warmińskiej w Olsztynie oraz w Galerii Sfera w Bielsku Białej.

Na koniec czerwca 2014 roku spółka Bytom SA posiadała 76 sklepów pod marką Bytom o powierzchni 7 712 mkw., natomiast na dzień 30 czerwca 2013 r. było to 70 sklepów o powierzchni 6 703 mkw. W I kwartale 2014 roku (20 marca) otwarto 2 nowe lokalizacje: w Centrum Handlowym Lublin Felicity oraz w CH Kalisz Amber. W II kwartale miały miejsce również dwa otwarcia (pod koniec maja): w CH Galeria Łódzka oraz Alfa Białystok. W stosunku do 31 grudnia 2013 roku spółka zwiększyła swoją powierzchnię sieci sklepów detalicznych o ponad 500 mkw.

Bytom SA prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci sklepów własnych i sprzedaż hurtową pod markami Bytom oraz Intermoda. Kolekcja Bytom jest projektowana w biurze w Krakowie, a produkcja realizowana w zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na terenie Europy oraz Azji. Podstawowym rynkiem produkcji pozostaje Polska, gdzie spółka realizuje produkcję formalnej części kolekcji. Strategicznym producentem dla Bytom SA jest Spółka ZO Bytom sp. o.o., która zaopatruje sieć sklepów zarządzaną przez Bytom w kolekcje garniturów, marynarek oraz spodni.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska