Made in G rozwija sieć salonów

Salon Made in G

Salon Made in G

Made in G – sieć salonów multibrandowych oferujących modowe marki premium i wysokiej jakości akcesoria modowe, zdobywa kolejne rynki.

Nowe salony sieci pojawiły się w Radomiu (lokal o powierzchni 120 mkw.) oraz w Olsztynie w Galerii Warmińskiej (97 mkw. powierzchni). W planach spółki są kolejne otwarcia.

– Sieć będzie rozwijana głównie w miastach o pow. 100 tys. mieszkańców, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów o znaczącym potencjale nabywczym. Podczas rozwijania sieci salonów Made in G, uwaga skupiona jest na obszarach, gdzie wskaźnik dynamiki siły nabywczej w ostatnich latach odnotował wartości wyższe (tzn. wzrost) niż przeciętne dla Polski, oraz obszarów gdzie dynamika siły nabywczej utrzymuje się na poziomie dodatnim tj. większym niż średnia dla kraju, ale niższym niż w minionych latach – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marcin Kowalski, Business Development Manager w GPoland. GPoland to największy w Polsce przedstawiciel modowych marek premium, współpracujący z najlepszymi brandami z sektora fashion. Spółka GPoland odpowiada za ekspansję projektu Made in G.

Jak dowiedziała się redakcja Retainet w pierwszej połowie stycznia 2015 ruszy kolejny salon od szyldem Made in G w Krakowie w Galerii Kazimierz.

– Kolejne salony pojawią się w pierwszej połowie marca 2015 w Elblągu w Centrum Handlowym Ogrody, kolejno w CH Zielone Arkady w Bydgoszczy oraz w Lublinie w Tarasach Zamkowych. Podpisaliśmy także umowę najmu na lokal w CH Forum Radunia w Gdańsku. Otwarcie zaplanowano na 2016 rok.

W salonach Made in G znaleźć można m.in. takie marki, jak: Marella, Liu Jo, Pennyblack, Armani Jeans, Pinko, U.S. Polo ASSN i Gas Twin-Set Axara. Ofertę dopełniają akcesoryjne marki Fabi oraz Lauren oferujące buty i dodatki najwyższej jakości, a także Love Moschino oraz Luciano Barachini

Koncept Made in G oraz Made in G Accessories to unikalny projekt salonów multimarkowych. Rozwijany w formule franczyzy projekt skupia brandy znajdujące się w potrfolio GPoland i jest odpowiedzią na zapotrzebowanie polskiego rynku.

 

Reklama

Galeria Jurajska