Salon Rage Age

Spółka Próchnik SA zdecydowała się na otwarcie nowego salonu outletowego dla swoich marek Próchnik i Rage Age. Sklep wyprzedażowy łączący ofertę produktową obu marek został otwarty w Fashion House w Gdańsku i zajmuje powierzenie około 200 mkw.

– Wcześniej marka Rage Age była dostępna wyłącznie w warszawskim sklepie wyprzedażowym przy ul. Mińskiej. Zdecydowaliśmy się jednak wprowadzić produkty naszego ekskluzywnego brandu do centrów outletowych. W kwietniu tego roku produkty marki Rage Age wprowadziliśmy do salonu outletowego Próchnik, który został otwarty w nowej lokalizacji w Fashion House Piaseczno. W maju otworzyliśmy kolejny sklep outletowy dla obu marek w Fashion House w Sosnowcu. A naszą nową lokalizacją outletową jest sklep w Fashion House Gdańsk – mówi w rozmowie z Retailnet Karolina Mościcka-Bauer z firmy Próchnik SA.

– Zależy nam na tym, by oferta wszystkich salonów była jak najbardziej pełna i urozmaicona, dlatego też średnio nasze lokalizacje mierzą średnio około 200 mkw. – dodaje.

Firma rozwija obie marki także w tradycyjnych centrach handlowych. W ostatnich tygodniach na parterze Domu Handlowego Renoma otwarto regularny salon Rage Age by Czapul. Sklep o powierzchni 74 mkw. oferuje odzież, akcesoria oraz dodatki dla kobiet i mężczyzn.

Z kolei w niedawno otwartej Galerii Warmińskiej w Olsztynie otwarto salon z regularną kolekcją marek Rage Age, Próchnik oraz Tiffi. Salon zajął łączną powierzchnię 270 mkw.

Obecnie w Polsce działa około 40 salonów sieci Próchnik oraz 12 sklepów marki Rage Age, przy uwzględnieniu salonów outletowych.