Subway
Subway

Marka Subway zdecydowała się otworzyć swoją trzecią restaurację na terenie Olsztyna. Nowy lokal został otwarty na terenie Galerii Warmińskiej.

Jak ustaliła redakcja Retailnet jest to też trzecia lokalizacja sieci w centrum handlowym otwarta w tym roku na terenie naszego kraju. Nowy punkt Subway znajduje się w przestronnym ogródku restauracyjnym strefy food court z widokiem na amfiteatr i zewnętrzną część rekreacyjną obiektu. W rozmowie z Retailnet przedstawiciele firmy potwierdzili, że restauracja mierząca 44,5 mkw. powierzchni została urządzona według nowego stylu marki – Metropolitan.

Metropolitan to świeżo wprowadzony do Europy, ekskluzywny wystrój wnętrz sieci Subway, łączący elementy wcześniejszego projektu z nowoczesnością i nawiązaniem do ciepłych, ceglanych przestrzeni.

Poza tą lokalizacją firma zdecydowała się także w ostatnim czasie na otwarcie restauracji w centrum handlowym w Podkowie Leśnej. Tym samym łączna liczba wszystkich lokalizacji marki w Polsce wynosi 88 punków sprzedaży. Około 10 nowych restauracji obecnie znajduje się w budowie.

Większość restauracji Subway jest zlokalizowana w galeriach handlowych. Sporą część stanowią także lokale, które mieszczą się przy głównych ulicach miast.

– Są to dobre lokalizacje na nasze restauracje ze względu na należyty przepływ klientów, ale stawiamy także na mniej typowe lokalizacje, takie jak: centra biurowe, stacje paliw czy dworce PKP i takich miejsc również poszukujemy – mówi dla Retailnet Michał Dorszewski, regionalny agent ds. rozwoju sieci Subway w Polsce.

W Polsce marka Subway działa od 2000 roku. W strefie food court lokal Subway zajmuje średnio 30-40 mkw., jednak w przypadku braku dużej powierzchni na restaurację franczyzobiorcy sieci mogą prowadzić biznes w oparciu o koncept satellite store. Jest to punkt, którego zaplecze stanowi regularna restauracja. Polska jest także coraz częściej wybierana na miejsce testowania nowych elementów menu zanim trafią one do restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Przez 49 lat swojego działania amerykańska sieć weszła na rynki 108 krajów świata. Obecnie działa na świecie ponad 42,500 restauracji Subway.

Sieć Subway została nominowana do nagrody Retailer’s Awards 2015 w kategorii SCF Restaurant & Fast Food Retailer of the Year 2015. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.