Kolekcja Giacomo Conti
Kolekcja Giacomo Conti

Zdaniem Zbigniewa Markowskiego, współwłaściciela marki Giacomo Conti rynek odzieży eleganckiej będzie rozwijał się bardzo dobrze w najbliższych latach. Dlatego też firma zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę produktową.

– W Polsce możemy wyraźnie zauważyć, że coraz więcej mężczyzn chce wyglądać lepiej, ma świadomość własnego wyglądu i znacznie bardziej przykłada wagę do swojego wizerunku. To dlatego marki oferujące elegancją odzież męską radzą sobie dobrze – mówi w rozmowie z Retailnet Zbigniew Markowski, współwłaściciel sieci Giacomo Conti.

– Kolejnym przykładem na to, że jest to rozwijająca się wciąż część naszego rynku, jest fakt, że większość rodzimych marek oferujących tego typu asortyment cały czas otwiera nowe sklepy. Nasza sieć powiększyła się od początku 2014 roku o 6 nowych salonów. Warto też zwrócić uwagę na to, że w Polsce swoje pierwsze salony otwierają też nowi gracze, którzy także dostrzegają potencjał w sprzedaży eleganckiej odzieży męskiej. Co jakiś czas, choć nie jest to zbyt często, słyszy się także o zagranicznych markach otwierających sklepy w Polsce – dodaje.

Zdaniem współwłaściciela Giacomo Conti, klienci są jednak coraz bardziej wymagający i oczekują zróżnicowanej oferty.

– To dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć naszą ofertę produktową. Na przykładach wielu marek można bowiem zauważyć, że mężczyźni oczekują coraz szerszej oferty. Dużym zainteresowanie wśród klientów cieszą się choćby krótkie, limitowane kolekcje. Sami więc staramy się oferować klientom krótkie linie produktowe, które cieszą się dużą popularnością i dobrą sprzedażą. Mężczyźni podobnie jak kobiety także lubią bardziej unikatowe produkty – twierdzi Zbigniew Markowski.

Oferta marki Giacomo Conti skierowana jest do mężczyzn dbających o swój wizerunek zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. Obok modnych garniturów biznesowych, płaszczy, kurtek, swetrów i koszul firma posiada w swoim asortymencie również fraki, smokingi oraz garnitury ślubne na miarę. Firma prowadzi sprzedaż w salonach stacjonarnych oraz sklepie onlnie.