Strona internetowa marki Próchnik
Strona internetowa marki Próchnik

Firma Próchnik SA od czasu wprowadzenia odświeżonego wizerunku i logo swojej flagowej marki zapowiadała otwarcie sklepu internetowego. Klienci odwiedzający stronę internetową poświęconą marce od wielu miesięcy widzą zakładkę dedykowaną sklepowi online.

Po kliknięciu w zakładkę pojawia się jednak następująca informacja: „Spółka Próchnik SA jest w trakcie zamiany całego systemu zarządzania informatycznego, ponieważ poprzednia wersja systemu nie nadążała za rozwojem firmy w jej obecnej sytuacji rynkowej. Firma inwestuje w nowe technologie stworzone specjalnie z myślą o retailu; dzięki nim Próchnik SA będzie mógł w pełni wykorzystywać zalety połączenia systemów sprzedaży, produkcji, księgowości i systemu magazynowego. Jednak powyższa zmiana pociąga za sobą migracje poszczególnych salonów, elementów infrastruktury sieciowej i pochodnych do nowego systemu. Powstający sklep internetowy musi być w pełni zintegrowany z nowym systemem tak więc dopiero po zakończeniu wszystkich migracji salonów i wykonaniu pełnej integracji zostanie on uruchomiony”.

Jak ustaliła redakcja Retailnet wszystko jest jednak na najlepszej drodze do otwarcia sklepu internetowego w najbliższych tygodniach.

– Obecnie trwają ostatnie prace techniczne nad otwarciem sklepu internetowego marki Próchnik. Działania te mają się już ku końcowi, a wiec już niebawem pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy online. Na początku oferta brandu w e-sklepie może nie być pełna, ale będzie ona sukcesywnie uzupełniana o kolejne produkty. Docelowo sklep online będzie oferował wszystkie produkty marki dostępne w sklepach stacjonarnych. Zależy nam bowiem na tym, by odzież i dodatki marki były dostępne także dla mieszkańców miejscowości, w których nie ma regularnych salonów marki. Sklep online ułatwi też zakupy naszym stałym klientom – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Dziełak, dyrektor ds. sprzedaży marki Próchnik.

Pierwsze informacje na temat prac nad otwarciem sklepu internetowego Próchnik pojawiły się w Retailnet w kwietniu 2013 roku.

Sieć salonów Próchnik tworzy 26 sklepów własnych marki oraz 7 placówek agencyjnych.