Spółka Monnari zwiększyła przychody w III kwartale 2014 roku

Monnari

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów Grupy Kapitałowej Monnari Trade SA w trzecim kwartale 2014 roku wyniosły 36,3 mln zł wobec 32,9 mln zł w analogicznym okresie 2013 roku. Oznacza to że przychody wzrosły o 10 proc.

Natomiast narastająco skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów Monnari Trade SA wyniosły 111,5 mln zł i był to wzrost o 17,9 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Wówczas spółka zanotowała przychody na poziomie 94,6 mln zł.

Długoterminowa strategia rozwoju spółki zakłada ciągłe umacnianie pozycji rynkowej poprzez m.in. budowę własnej sieci salonów firmowych oraz rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy. Na rok 2014 zostało zaplanowane otwarcie około 15 nowych salonów oraz systematyczne zwiększanie powierzchni dotychczas funkcjonujących salonów. Odpowiedni dobór lokalizacji punktów sprzedaży umożliwia spółce maksymalizację zysków. W tym celu sieć dąży do usytuowania swoich salonów w najatrakcyjniejszych punktach handlowych. Są to głównie galerie i centra handlowe w największych miastach Polski.

Przypomnijmy, zarząd Monnari Trade SA w II półroczu 2014 r. zamierza otworzyć około 11 salonów w nowych lokalizacjach. Jednocześnie zarząd dopuszcza możliwość zamknięcia kilku (nie więcej niż 3) nierentownych salonów, w wypadku gdy prowadzone działania zmierzające do przywrócenia ich dochodowości okażą się nieskuteczne. Nakłady inwestycyjne w części będą zrealizowane przez deweloperów, a w części przez spółkę (meble i sprzęt).

Monnari to polska sieć modowa działająca w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet. Oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima). Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie sieć Monnari liczy ponad 100 salonów firmowych zlokalizowanych w całej Polsce.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016