Targi eHandlu konferencja

Zbliża się kolejna edycja Targów eHandlu, imprezy skierowanej do profesjonalistów z branży e-commerce. Siódma edycja wydarzenia odbędzie się w dniach  22-23 października na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Na terenie Galerii Stadionu Narodowego swoje usługi prezentować będzie blisko 120 firm z Polski, Europy oraz Stanów Zjednoczonych. Targi eHandlu są okazją do zaprezentowania rozwiązań technologicznych, stwarzają też możliwość podejrzenia najnowszych trendów w sprzedaży internetowej. Znaczna część wystawców to firmy oferujące rozwiązania logistyczne, hostingowe, platformy sklepowe oraz agencje wyspecjalizowane w różnych obszarach sprzedaży internetowej.

Wsparcie dla biznesu e-commerce

Jak co roku, oprócz zapoznawania się z ofertą firm prezentujących swoje usługi na stoiskach, będzie można wysłuchać także kilkunastu prezentacji. W tym roku będą one podzielone są na cztery bloki tematyczne: SEO/SEM, platformy, narzędzia, PR, social media i wsparcie biznesu. Organizatorzy zapewniają, że wystąpienia będą wyłącznie w formie case study. Ma dominować praktyczne podejście do prezentowanych zagadnień.

Ponadto zwiedzający będą mogli porozmawiać na żywo z przedstawicielami m.in. takich firm jak PayPal, Microsoft, GLS czy Mastercad. Warto podkreślić także obecność polskiego giganta rynku gier elektronicznych – CD Projekt.

Kongres eHadlu

Podczas wieczoru branżowego towarzyszącego siódmej edycji Targów eHandlu przyznane zostaną także wyróżnienia dla firm, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie – Ekomersy 2014. Lauretami konkursu w poprzednich latach zostali m.in. InPost, PayU, Shoper czy Trusted Shops.

23 października odbędzie się impreza towarzysząca, czyli Kongres eHandlu. Obecnie znana jest już część prelegentów i są to m.in. Barbara Stawarz (Content King), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (IAI Shop) czy Piotr Lewaciuk (InPost).

Patronem VII edycji Targów eHandlu jest Evigo.