Altero Polska poszukuje lokalizacji w centrach handlowych

Salon Altero

Salon Altero

Altero Polska, właściciel sieci sklepów z obuwiem i galanterią skórzaną powiększa sieć salonów Altero. W październiku 2014 roku oddano do użytku nowy salon w Siedlcach, a w planach są kolejne otwarcia.

– 8 października 2014 roku miało miejsce otwarcie kolejnego sklepu naszego brandu. Salon o powierzchni 440 mkw. został otwarty w Galerii Siedlce. Otwarcie kolejnego sklepu jest efektem kontynuacji ekspansji sieci w Polsce. Obecnie poszukujemy powierzchni handlowych w galeriach o dużej odwiedzalności na terenie całej Polski. Do końca tego roku planujemy otwarcie jeszcze dwóch sklepów wielkopowierzchniowych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Musiał Director Leasing & Legal Department, Altero Polska sp. z o.o. S.K.A.

Altero działa od 1996 roku. Sieć rozwijana jest m.in. w oparciu o system franczyzowy. Lokale sieci znajdują się w centrach miast, na deptakach oraz w galeriach handlowych. Altero obecnie posiada sieć ponad 40 sklepów. Marka jest obecna w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepów tej sieci to 350 mkw. O początku tego roku spółka oddała do użytku m.in. salon w Gorlicach, w Ostrowie Wielkopolskim czy w centrum handlowym Plejada w Sosnowcu. Poza Polską spółka prowadzi ekspansję także na Słowacji (7 sklepów).

W ofercie sklepów znajduje się ponad 2 tys. modeli obuwia, dodatków modowych i galanterii skórzanej.

Salon Altero

Salon Altero

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016