Salon Solar
Salon Solar

Z raportu wynika, że sprzedaż w salonach własnych i w outletach wyniosła we wrześniu tego roku 9,8 mln zł.

Dla porównania firma Solar Company SA we wrześniu 2013 roku osiągnęła skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży w wysokości 15 mln zł , w tym salony własne (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company S.A., także w outletach) uzyskały 11 mln zł.

Jak już informowaliśmy spółka Solar zanotowała zysk brutto na sprzedaży w I półroczu 2014 roku w wysokości ponad 1, 8 mln zł w porównaniu do straty brutto w kwocie ponad 0,5 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Wynik brutto zwiększył się w stosunku do roku poprzedniego wartościowo o ponad 2,3 mln zł.

Zarząd Spółki jest przekonany, że pozytywna tendencja do poprawy wyniku będzie kontynuowana w II półroczu 2014 roku.

Aktualnie firma prowadzi sieć około 80 sklepów (w tym w 11 outletach), 20 sklepach franczyzowych (w tym w 8 zagranicznych) oraz w 134 sklepach partnerskich (w tym w 38 zagranicznych). Marka działa na rynku od 1989 roku. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych.