Maxi Zoo szuka nowych lokalizacji

Sklep Maxi Zoo

15 października 2014 roku ruszy kolejny sklep sieci zoologicznej Maxi Zoo w Warszawie. Strategia rozwoju Maxi Zoo zakłada otwieranie sklepów w wybranych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

– Od momentu otwarcia pierwszego sklepu Maxi Zoo w Polsce minęły już dwa lata. Przez ten czas otworzyliśmy pięć sklepów, natomiast 15 października b.r. odbędzie się otwarcie szóstego – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Kamiński, prezes Maxi Zoo.

Nowy salon zostanie otwarty na Białołęce. Będzie to zarazem trzeci sklep marki powstały w Warszawie.

– Strategia rozwoju Maxi Zoo zakłada otwieranie sklepów w wybranych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Podczas wyboru takiej lokalizacji kierujemy się m.in. strukturą demograficzną, potencjałem ekonomicznym, a także bierzemy pod uwagę dane dotyczące liczby zwierząt domowych, które posiadają mieszkańcy z danej lokalizacji – podkreśla Wojciech Kamiński.

Spółka poszukuje lokali handlowych o powierzchni ok. 500 – 700 mkw., położonych w atrakcyjnych handlowo punktach, skupiających handel detaliczny dla danego obszaru, na terenie aglomeracji warszawskiej i w największych miastach Polski.

Maxi Zoo to niemiecka sieć sklepów zoologicznych z asortymentem dla zwierząt. W swojej ofercie posiada artykuły własnych marek (Fit+fun, Select Gold, MultiFit, Real Nature) dla psów, kotów, rybek, gryzoni i ptaków. W Polsce Maxi Zoo ma aktualnie 6 salonów (m.in. w CH Sadyba Best Mall), na świecie ok. 1,3 tys.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016