Salon Bering w Centrum Handlowym Arkadia
Salon Bering w Centrum Handlowym Arkadia

Duński producent zegarków i biżuterii Bering Group ApS nabył 100 proc. udziałów w firmie New Setup sp. z o.o., która dotychczas była jego polskim dystrybutorem. Nazwę firmy zmieniono na Bering Time sp. z o.o.. Robert Obrębski został mianowany nowym dyrektorem naczelnym w Polsce. Zabiegi te mają na celu umocnienie relacji z kluczowymi klientami i niezależnymi sklepami w kraju, zwiększenie liczby przedsięwzięć podejmowanych z sieciami handlowymi oraz dalszy rozwój obecnej już półtora roku na rynku marki Bering.

– Polska, licząca 39 mln mieszkańców, to ważny kraj, który liczy się w Europie, a polski rynek ma duże znaczenie dla firmy Bering. Dlatego całkowicie naturalnym jest, że nasza firma jeszcze bardziej angażuje się w działalność na tym rynku – mówi redakcji Retailnet Robert Obrębski, nowy dyrektor naczelny Bering Time sp. z o.o. w Warszawie.

– Dynamicznie rozwijająca się duńska marka zegarków i biżuterii ma przed sobą ambitne cele: z jednej strony należy położyć nacisk na rozwój współpracy z najważniejszymi klientami i sieciami sklepów preferującymi bezpośrednią współpracę z producentami. Z drugiej strony konieczny jest dalszy rozwój przedsięwzięć podejmowanych wspólnie z niezależnymi partnerami detalicznymi – dodał Robert Obrębski

Po udanym i szybkim wejściu na rynek zaledwie cztery lata temu marka Bering jest obecna w Niemczech, Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, Stanach Zjednoczonych i ponad 30 innych krajach na całym świecie. Po półtora roku jej pozycja ugruntowała się także w Polsce. Produkty sprzedawane są za pośrednictwem sklepu Bering w jednym z największych centrów handlowych w centrum Warszawy – CH Arkadia. Salon o powierzchni 28 mkw. znajduje się na I piętrze w pasażu Wisła.

– Połączenie ponadczasowego wyglądu z najlepszą jakością i konkurencyjną ceną już spotkało się w Polsce z dobrym przyjęciem. Te cechy idealnie odzwierciedlają charakter marki Bering. Dlatego z chęcią podejmiemy wyzwanie rozwoju naszej marki, aby stać się jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku. Poprzez przejęcie dokonane na polskim rynku możemy teraz poświęcać partnerom Bering jeszcze więcej uwagi i zapewniać lepsze wsparcie. Mamy nadzieję na dobrą i pozytywną współpracę, która zainspiruje naszych partnerów oraz zagwarantuje rozwój marki Bering w Polsce – mówi Lars Skjønnemann, prezes Bering Group ApS oraz jeden z założycieli marki.