hop2shop

 

hop2shop

Warszawski Klif wprowadził nowe udogodnienie dla swoich klientów i uruchomił praktyczną aplikację zakupową. Wszyscy, którzy zdecydują się na jej pobranie będą mogli na bieżąco przeglądać aktualną ofertę produktową i usługową Domu Mody Klif.

Hop2Shop oparta jest na systemie lokalizowania klientów już podczas wejścia do galerii, dzięki czemu konsumenci na bieżąco są informowani o ofertach najemców, promocjach i rabatach, a także systemie zdobywania punktów, które można wymieniać na nagrody. Operator aplikacji wprowadził także użyteczną funkcję schowka, gdzie klient przechowywać może produkty bądź usługi, które szczególnie go zainteresowały i które chciałby kupić.

Hop2Shop pokazuje, gdzie dostępne są rzeczy ze schowka i przy kolejnej wizycie w Klifie przypomni o nich. Dom Mody Klif na bieżąco dopasowuje swoją ofertę do aktualnych trendów na rynku galerii handlowych. Chce oferować swoim klientom najnowsze i najbardziej atrakcyjne rozwiązania. Hop2Shop to narzędzie marketingu mobilnego, stworzone z myślą o aktywnych użytkownikach smartfonów. Hop2Shop można pobrać z App Store oraz Google Play.

Dom Mody Klif to galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Apia, Baldinini, Bohoboco, Guess, Guess Marciano, iBlues, Marina Rinaldi, Marella, MaxMara, MCS, Lacoste, Lidia Kalita, Liu Jo, Michael Kors, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Peek Preformance, Pollini, Stefanel, Tru Trussardi, Versace Collection i wielu innych. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, Super-Pharm, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.