Marka Wójcik nominowana w kategorii SCF Children’s Retailer of the Year 2015

Salon Wójcik w Galerii Katowickiej

Salon Wójcik w Galerii Katowickiej

– Cieszy nas nominacja do nagrody SCF 2015. Wójcik Fashion Group funkcjonuje na rynku już od dłuższego czasu i kilka razy zostaliśmy docenieni przez naszych klientów. Natomiast jeszcze nigdy nie otrzymaliśmy tak wyprofilowanego wyróżnienia. Z jednej strony jest to dla nas zaskoczenie, zaś z drugiej potwierdzenie, że obraliśmy prawidłowy kierunek rozwoju na mapie retailowej – mówi redakcji Retailnet Marek Szostak, dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– Obecnie zmieniający się rynek nie jest łatwy dla mniejszych polskich firm i marek odzieżowych, które muszą się odnaleźć w nowych realiach otoczenia biznesowego, konkurencji, bardziej wymagających konsumentów i nowych projektów deweloperskich. Jesteśmy dumni z funkcjonowania marki Wójcik, bo nasz koncept odnajduje się również w topowych miejscach. Staramy się zachować odpowiedni poziom samej obecności w punktach handlowych, jak i również wizerunku marki.

– Po wielu latach zdecydowaliśmy się na transformację wizerunkową marki Wójcik poprzez zmianę konceptu, odświeżenie logotypu. Ta ewaluacja wpływa na korzyść marki i dostosowuje się do wymogów nowych projektów deweloperskich. Staramy się wyróżniać na tle marek zagranicznych i dopasowywać do standardów rynkowych. Jednak największym czynnikiem wyróżniającym markę Wójcik jest pochodzenie z Polski.

– Ostatnio otworzyliśmy dwa sklepy Wójcik, w Galerii Warmińskiej w Olsztynie oraz Galerii Amber w Kaliszu. Chociaż nie mamy jeszcze dopiętych projektów na 2015 rok to już staramy się zaplanować ekspansję. Na pewno chcemy się rozwijać w największych miastach Polski. Mamy pewien niedosyt jeśli chodzi o Warszawę, ale również interesują nas lokalizacje w Krakowie, Wrocławiu, czy Łodzi. – dodał Marek Szostak.

Wójcik Fashion Group sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku od 0,5 roku do 12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to ubrania w stylu young casual dla młodych osób w wieku 7–14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia. Średnia powierzchnia salonów wynosi 70 mkw. Firma prowadzi sklep internetowy od 2010 roku, w którym są dostępne produkty wszystkich 3 marek.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016