CCC wprowadza obligacje na rynek Catalyst

Salon CCC w Centrum Handlowym Agria Park

Salon CCC w Centrum Handlowym Agria Park

Zarząd spółki CCC SA, która zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia podjął decyzję o wprowadzeniu 210 tys. obligacji o łącznej wartości nominalnej 210 mln zł do alternatywnego systemu obrotu na Catalyst. Pozyskana kwota z emisji obligacji została przeznaczona na finansowanie rozwoju sieci salonów sprzedaży oraz inwestycję związaną z budową centrum logistycznego.

Jak informował redakcję Retailnet Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC SA – rok 2014 i 2015 to koncentracja wysiłków firmy na rozwoju w 9 krajach. Będziemy otwierać sklepy w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech oraz rozwijać sieć franczyzową na rynku rumuńskim. Oprócz tych pięciu państw Europy Środkowej mówimy o czterech rynkach nowych: Austria, Słowenia, Chorwacja i Niemcy. Te rynki będą miały duży udział rozwoju sieci sprzedaży i będzie to widoczne w ciągu najbliższych kwartałów i miesięcy. Ponadto w 2015 roku planujemy uruchomić spółkę i rozpocząć działalność operacyjną na nowym rynku. Nie jest to kraj wielkości Niemiec, czy Polski ale zdecydowanie mniejszy. Pod koniec roku podamy więcej informacji na ten temat.

Strategia Grupy CCC zakłada osiągniecie pozycji lidera w krajach Europy Środkowej przy zachowaniu wysokich parametrów rentowności i zwrotu z kapitału własnego. W latach 2013-2015 Grupa CCC planuje powiększenie powierzchni handlowej o ponad 80 proc. (ponad 150 tys. mkw.). Aktualnie sieć sklepów CCC to ponad 700 placówek. Sprzedaż detaliczna prowadzona jest w ramach 3 sieci: CCC, Boti, Lasocki. W 2015 roku spółka planuje zwiększyć powierzchnię handlową o 70-80 tys. mkw., czyli przyrost 22-25 proc., a w styczniu uruchomić centrum logistyczne.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska