Salon Made in G
Salon Made in G

W ostatnim czasie nowe multibrandowe salony Made in G oferujące modowe marki premium i wysokiej jakości akcesoria modowe pojawiły się w Radomiu (lokal o powierzchni 120 mkw.) oraz w Olsztynie w Galerii Warmińskiej (97 mkw. powierzchni). W planach spółki są kolejne otwarcia.

– Mamy świadomość, że w największych i najbardziej rozwiniętych sprzedażowo ośrodkach w Polsce, gdzie większość naszych marek już istnieje, rozwój conceptu Made in G nie będzie łatwy do zrealizowania z dotychczasowymi brandami. Dlatego do portfolio GPoland cały czas pozyskujemy kolejne, wysoko pozycjonowane brandy. Większość z nich to marki z bardzo mocno rozwiniętą siecią sprzedaży nie tylko w Europie, ale również w Ameryce, czy krajach Dalekiego i Bliskiego Wschodu – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marcin Kowalski, Business Development Manager w GPoland.

Dla konceptu odzieżowego spółka poszukuje lokali o powierzchni ok. 80 mkw. Dla konceptu footwarowo-akcesoryjnego 60 mkw. całkowitej pow. najmu, z czego ok. 45-50 mkw. to pow. handlowa. Sieć będzie rozwijana głównie w miastach o pow. 100 tys. mieszkańców.

– Powierzchnia zależna jest od wybranego brandmixu dla salonu i obszerności oferty wchodzących doń marek. Powierzchnia zależna jest również od tego, czy sklep oferować będzie tylko kolekcję damską, męską czy też będzie salonem damsko-męskim – dodaje Business Development Manager w GPoland.

W salonach Made in G znaleźć można m.in. takie marki, jak: Marella, Liu Jo, Pennyblack, Armani Jeans, Pinko, U.S. Polo ASSN i Gas Twin-Set Axara. Ofertę dopełniają akcesoryjne marki Fabi oraz Lauren oferujące buty i dodatki najwyższej jakości, a także Love Moschino oraz Luciano Barachini.