Organic Farma Zdrowia z rekordowymi wynikami

Organic Farma Zdrowia

Organic Farma Zdrowia

Zarząd spółki Organic Farma Zdrowia poinformował, że sprzedaż w III kwartale wyniosła 10,7 mln zł, co oznacza rekordową sprzedaż w porównaniu do III kwartału w 2013 roku (9,1 mln zł). Wynik ten okazał się wyższy o 17,4 proc. od sprzedaży w tym samym okresie ubiegłego roku, mimo słabych nastrojów konsumenckich oraz niezwykle ciepłego lata, które spowodowało kolejny, 5,8-proc. spadek odwiedzalności centrów handlowych w porównaniu do roku ubiegłego.

Sprzedaż narastająco po 3-ech kwartałach, wyniosła 33,2 mln zł, co oznacza 12,3 proc. wzrostu do tego samego okresu 2013 roku i jest rekordowa – w porównaniu do lat poprzednich. Wzrost sprzedaży o 12,3 proc. stanowi jeden z najwyższych wskaźników wzrostu w branży spożywczej w tym roku.

Jak informuje Organic Farma Zdrowia sprzedaż spółki zależnej Eko-Wital była również rekordowa i wyniosła w 3-im kwartale 5,93 mln zł, co stanowi 41,5 proc. wzrostu w stosunku do roku poprzedniego a narastająco po 3-ech kwartałach wyniosła 17,4 mln zł, dając aż 42,1proc. wzrostu. Taka dynamika wzrostu sprzedaży w spółce Eko-Wital jest efektem wdrożonej strategii rozwoju przyjętej w 2012 roku, a polegającej między innymi na wprowadzeniu wielu nowych produktów i poszerzeniu rynku zbytu.

We wrześniu w Warszawie nastąpiło otwarcie pierwszego lokalu spółki w nowy koncepcie z logo Organic Zielone Oko, co zarazem stanowiło wprowadzenie na polski rynek nowej, ekologicznej marki, która jest czymś więcej niż ekologiczny sklep typu convenience.

Stworzenie tej koncepcji Sklepu wynikało z potrzeb konsumentów i aktualnych klientów Organic Farma Zdrowia, której dotychczasowe sklepy znajdują się głównie w centrach handlowych lub przy najbardziej uczęszczanych ulicach największych miast Polski. Organic Farma Zdrowia S.A. zamierza tworzyć kolejne takie sklepy.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016