SCF 2015: nominacje w kategorii Electronics Retailer of the Year

SCF 2015 Retailers' Awards

3 marca 2015 roku podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition poznamy zwycięzcę nagrody SCF Retailers’ Awards 2015 m.in. w kategorii Electronics Retailer of the Year 2014. Jury nominowało w tym roku trzy marki, które wyróżniały się w ostatnim czasie dynamiczną ekspansją i ciekawym formatem salonów.

– Wszystkie trzy nominowane marki są bardzo aktywne na polskim rynku. Sieci iSpot, Samsung i Media Expert bardzo dynamicznie się rozwijają, a ich nowoczesne architektonicznie wnętrza zaprojektowane są tak, by nie tylko doskonale prezentować zróżnicowaną ofertę, ale i ułatwić wybór klientom. Dodatkowo, szeroka propozycja handlowa, dostęp do nowinek technologicznych i wysoki poziom obsługi klienta pozytywnie wyróżniają te trzy marki na tle innych sieci z branży elektronicznej działających na naszym rynku – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Ewa Ściubidło, Associate Director BOIG.

iSpot Apple Premium Reseller to autoryzowana sieć dedykowanych salonów z pełną ofertą firmy Apple. Właściciel marki – firma SAD sp. z o.o. w lipcu 2014 roku uruchomiła swój flagowy salon w Warszawie w Domach Towarowych Centrum. Jest to 9 salon w stolicy oraz 900 w Europie. Aktualnie firma SAD prowadzi sieć 22 salonów działających pod marką iSpot zlokalizowanych w najważniejszych centrach handlowych w Polsce, m.in.: w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Powstała w 1991 roku spółka SAD prowadzi działalność na trzech polach, jako dystrybutor (Apple Premium Reseller), jednostka szkoleniowa (Apple Authorised Training Centre) oraz dostawca usług serwisowych (Apple Authorised Service Provider).

Media Expert to obecnie ponad 270 elektromarketów zlokalizowanych w całym kraju. W pierwszej połowie 2014 roku firma oddała do użytku 52 elektromarkety Media Expert – w tym nastąpiło ruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie. Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r. Firma jest współwłaścicielem Euronics International – Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej. Wolumen sprzedaży Euronics, realizowanej w 30 krajach europejskich, wynosi 16 mld euro. Grupa poprzez 11 tys. lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.

Pierwszy Samsung Brand Store ruszył w kwietniu 2013 roku w Warszawie w centrum handlowym Arkadia. Kolejny otwarto we wrześniu 2013 r. w poznańskim Starym Browarze. W 2014 roku firma zdecydowała się na ekspansję w Krakowie (Galeria Krakowska) i Gdańsku (Galeria Bałtycka). W połowie kwietnia 2014 roku w łódzkiej Manufakturze został otwarty pierwszy w Polsce wspólny sklep Orange i Samsung, a w sierpniu 2014 r. ruszył salon w katowickim centrum handlowym Silesia City Center. Sklepy Samsung Brand Store to miejsca, w których można poznać, przetestować i dowiedzieć się więcej o nowościach technologicznych firmy. Salony Samsung Brand Store to nie tylko galerie produktów, ale też miejsca spotkań dla miłośników nowinek technologicznych oraz przestrzeń dla prezentacji najnowszych produktów firmy.

Shopping Center Forum 2015 Winter Edition odbędzie się 3 marca 2015 w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016