Wizualizacja Galerii Glogovia
Wizualizacja Galerii Glogovia

– Prace budowlane Galerii Glogovia w Głogowie, których zakończenie przewidujemy w 2016 roku, rozpoczęły się 22 września br. Natomiast 15 października odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego – mówi portalowi Retailnet Jacek Zagrabski, pełnomocnik zarządu ds. ekspansji w firmie Saller.

Projekt Galerii Glogovia zakłada obiekt o powierzchni prawie 27 tys. mkw. GLA. Obiekt będzie częściowo dwupoziomowy, przy czym piętro obiektu zostało zarezerwowane dla strefy rozrywkowo-rekreacyjnej (kino i fitness) oraz food courtu. Kluczowymi najemcami obiektu, z którymi Grupa Saller podpisała już umowy najmu będą Piotr i Paweł, jako operator marketu spożywczego, Grupa LPP ze swoimi markami Reserved, Cropp, House i Sinsay, oraz 4-salowe kino Cinema 3D. Obecnie prowadzone są rozmowy z kolejnymi najemcami, które już w niedługim czasie powinny owocować podpisaniem kolejnych umów najmu.

– Mamy nadzieję, że pod koniec br. będziemy się mogli pochwalić kolejnymi najemcami, którzy nam zaufali. Zapraszamy wszystkie sieci handlowe, zainteresowane otwarciem swoich sklepów w Głogowie, do współpracy. Naszą propozycję kierujemy jednak również do lokalnych przedsiębiorców, zainteresowanych współpracą, w ramach franszyzy. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje – podkreśla Jacek Zagrabski.

Inwestorem Galerii Glogovia jest spółka Saller Market, wchodząca w skład Gruppy Saller z siedzibą w Weimarze/Niemcy, firmy działającej w sektorze nieruchomości handlowych w czterech krajach Europy (Niemcy, Czechy, Polska i Słowacja). Łączna wielkość zrealizowanych i zarządzanych przez Grupę Saller obiektów przekroczyła w tym roku 1,2 mln metrów kwadratowych, z czego tylko w samej Polsce jest to ponad 140 tys.

Wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę Galerii Glogovia
Wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę Galerii Glogovia

Tylko na przełomie ostatnich 12 miesięcy firma zrealizowała i uruchomiła w Polsce 4 projekty. W listopadzie 2013 otwarto Park Handlowy w Bytomiu, w grudniu otwarto market Lidl w Zabrzu, następnie pod koniec lutego br. Park Handlowy w Lęborku i w końcu 29 sierpnia Park Handlowy w Nowej Soli.

Do tego doszły jeszcze zakupy 5 istniejących obiektów na terenie całego kraju, które ulegną daleko idącej modernizacji.

– Jesteśmy nadal bardzo zainteresowani dalszym rozwojem i w tym celu poszukujemy gotowych, wynajętych obiektów, obiektów wymagających remontu, dających możliwość rozbudowy, ale i projektów, zaawansowanych na różnym etapie. Zapraszamy zatem deweloperów oraz właścicieli obiektów do współpracy – dodał Jacek Zagrabski.

W przeciwieństwie do klasycznych funduszy Grupa Saller jest firmą rodzinną, która buduje swoje portfolio nieruchomości komercyjnych. Saller sam zarządza swoimi obiektami. Jako firma rodzinna o bardzo płaskiej strukturze zarządzania cechujemy się prostą i szybką realizacją i nieskomplikowanym podejściem do każdego tematu. Długofalowe, pozytywne relacje z lokalną społecznością danej lokalizacji są podstawą do udanych i bezpiecznych inwestycji.