Wizualizacja nowego konceptu sklepów KappAhl
Wizualizacja nowego konceptu sklepów KappAhl

Jak ustaliła redakcja Retailnet już tej jesieni w Warszawie będzie miała miejsce premiera najnowszego konceptu sklepowego KappAhl w Polsce. W trzech sklepach KappAhl firma zaprezentuje całkowicie nowy koncept, gdzie zarówno wnętrze sklepu, wygląd grafiki czy ekspozycja towaru przejdą pełną transformację.

Efektem tych zmian mają być całkowicie nowe doświadczenia zakupowe, gdzie moda, inspiracje i łatwe zakupy mają stać na pierwszym miejscu.

W chwili obecnej trwają prace związane z wprowadzeniem nowego konceptu w CH Wola Park, CH Atrium Promenada oraz w KEN Center. Pierwszy sklep KappAhl w nowym koncepcie zostanie otwarty już 30 października w KEN Center w Warszawie.

– Wysoko na liście życzeń naszych klientów było pragnienie, aby zakupy były łatwe. Dlatego też skupiliśmy się na tym, aby pomóc naszej klientce odnaleźć się w nowym otoczeniu i pokierować ją ku poszukiwanym produktom – dodaje Camilla Wernlund, Concept Manager w KappAhl.

– Stworzyliśmy całkowicie nowoczesny koncept sklepowy dopasowany do naszych klientów i do KappAhl – mówi Johan Åberg, CEO KappAhl.

Nowy koncept został zaprojektowany tak, aby ułatwić robienie zakupów. Jak dotąd jest to jedna z największych inwestycji KappAhl, która powstała przy współpracy własnego teamu projektowego z londyńskim biurem projektowym Dalziel and Pow. Istotną częścią procesu rozwoju były rozmowy z klientami, którzy zostali poproszeni o odpowiedź na pytanie co dla nich jest najważniejsze podczas robienia zakupów. Efektem tych rozmów jest nowoczesny, elastyczny koncept oferujący klientom inspirację i liczne porady.

Założona w 1953 roku firma KappAhl jest jedną z wiodących sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy. KappAhl oferuje odzież własnych projektów w przystępnych cenach, dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Główną grupę odbiorców stanowią kobiety w średnim wieku.