Więcej mody w Pasażu Grunwaldzkim

Sklep sieci Tom&Paul's

Na pierwszym piętrze Pasażu Grunwaldzkiego otwarto nowy sklep z odzieżą, obuwiem i dodatkami znanych marek. Tom&Paul`s oferuje co tydzień nowe kolekcje dla osób w różnych przedziałach wiekowych.

Salon sieci Tom&Paul’s oferuje nową jakość zakupów na polskim rynku odzieżowym – produkty ponad 100 marek, 80-procentowe rabaty cenowe, wyselekcjonowane ubrania i akcesoria, co tydzień nowe dostawy kolekcji, a wszystko oprawione w nowoczesną aranżację wnętrz nawiązującą do stylu industrialnego. Choć marka pojawiła się na rynku sklepów multibrandowych niedawno, w szybkim tempie rozwija swoją sieć sprzedaży.

Salon w Pasażu Grunwaldzkim jest pierwszym punktem tej marki we Wrocławiu. Mieści się na poziomie +1, w lokalu o powierzchni 250 mkw.

Jak już informowaliśmy w ostatnim czasie oferta Pasażu Grunwaldzkiego powiększyła się także o dwa nowe sklepy. Do grona najemców dołączyły księgarnia Matras i punkt z akcesoriami GSM Teletorium – to już drugi punkt tej marki w Pasażu Grunwaldzkim. Z kolei trzy inne sklepy odświeżyły wystrój swoich wnętrz.

Pasaż Grunwaldzki powstał w 2007 roku. Na 130 tys. mkw. powierzchni znajduje się blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket. Obiekt należy do firmy Echo Investment.

Echo Investment SA realizuje inwestycje w 4 głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Reklama

Galeria Jurajska