Raport Gartner sprzedaż wielokanałowa

Targi eHandlu odbędą się 22 i 23 października na Stadionie Narodowym w Warszawie. Swoje usługi i ofertę przedstawi blisko 120 firm z branży e-commerce z Polski, Europy i USA. Evigo jest patronem strategicznym wydarzenia.

Targi eHandlu organizowane przez Fundację Polak 2.0 odbędą się już po raz siódmy. Poza częścią wystawienniczą, na targach miejsce będą również miały prezentacje, Kongres eHandlu i wręczenie branżowych nagród „Ekomersy” 2014 dla twórców najlepszych rozwiązań dla e-commerce. Wśród nominowanych do tytułu w tym roku znalazły się: InPost, KRAP, Trol Intermedia, Ebexo, PayU, SMSAPI, wFirma.pl oraz Rafał Brzoska – prezes grupy Integer.pl.

Targi eHandlu to nie tylko możliwość spotkania specjalistów z branży e-commerce na stoiskach, ale również wysłuchanie ich prezentacji w jednym z czterech bloków tematycznych: SEO/SEM, Platformy/Narzędzia, PR/Social Media i Wsparcie biznesu. Spotkanie na Narodowym ma charakter praktyczny, a to dlatego, że wszystkie prezentacje oparte są o studium przypadku.

Targi e-handlu
Ubiegłoroczna edycja targów

Po raz pierwszy przy okazji Targów eHandlu odbędzie się Kongres eHandlu, czyli 24 prezentacje ekspertów branży e-commerce. Wśród poruszanych tematów będą m.in. praktyczne zmiany wynikające z nowelizacji ustawy o prawach konsumenta, kierunki marketingu dla e-commerce, m-commerce oraz zagadnienia związane z badaniami konsumenckimi, praktyczną stroną optymalizacji czy budowania marki.

Kongres eHandlu jest także miejscem premiery książki „E-commerce Manager. Profesjonalista w e-handlu”, która jest podręcznikiem przygotowanym dzięki współpracy ponad 30 specjalistów związanych z handlem internetowym i usługami skierowanymi do sektora e-commerce.

Bezpłatna rejestracja dostępna jest na stronie targiehandlu.pl