Prezes Maxi Zoo: stawiamy na intensywną ekspansję

Wojciech Kamiński, Country Manager Maxi Zoo

Wojciech Kamiński, Country Manager Maxi Zoo, Polska

Od momentu otwarcia pierwszego sklepu zoologicznego niemieckiej sieci Maxi Zoo w Polsce minęły już dwa lata. Przez ten czas sieć urosła do sześciu sklepów. O planach dalszej ekspansji redakcja Retailnet rozmawia z Wojciechem Kamińskim, prezesem Maxi Zoo.

Jakie są plany ekspansji sieci do końca tego roku i na lata kolejne?

Rozbudowując naszą sieć przywiązujemy obecnie dużą wagę bardziej do jej jakości, a nie ilości. Chcemy jednak aby nasza ekspansja stawała się bardziej intensywna, dlatego też w planach mamy aby rocznie otwierać osiem nowych sklepów.

Jakie powierzchnie interesują Maxi Zoo?

Jesteśmy zainteresowani przede wszystkim lokalami handlowymi o powierzchni ok. 500 – 700 mkw. Zależy nam, aby sklepy mieściły się w atrakcyjnych punktach handlowych w największych miastach Polski. Oprócz tego interesują nas także lokale większe, o minimalnej powierzchni ok. 1000 mkw., w których moglibyśmy prezentować cały nasz asortyment, a także sprzedawać zwierzęta. Sklepy powinny być położone na parterze, najlepiej na jednym poziomie.

Czy ten koncept sprawdza się na polskim rynku, czy sklepy cieszą się zainteresowaniem klientów ?

Koncept sieci Maxi Zoo jak najbardziej sprawdza się w Polsce, przede wszystkim dlatego, że różni się od pozostałych uczestników rynku, wprowadzając nową jakość na rynku zoologicznym i tym samym zjednuje nowych klientów. Potwierdzeniem tego, jest przede wszystkim fakt dynamicznego rozwoju sieci w Polsce sklepów Maxi Zoo i sukcesywnego otwierania nowych lokalizacji zgodnie z przyjętym harmonogramem.

Kim jest grupa docelowa sieci?

Grupą docelową marki Maxi Zoo są właściciele zwierząt z dużych miast powyżej 100 tys. mieszkańców, pragnący zapewnić swoim pupilom produkty najwyższej jakości, a także ceniący kompetentne doradztwo. Ponieważ koncept Maxi Zoo jest unikalny – asortyment obejmuje wszystkie niezbędne produkty, oraz akcesoria dla zwierzaków w różnych przedziałach cenowych, a dodatkowo sklepy są w dogodnych dla klientów lokalizacjach – potrafimy tym samym przyciągnąć i zadowolić najbardziej wymagających klientów oferując im produkty o najwyższym standardzie, a także zapewniając kompetentną obsługę.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016