Prezent Marzeń: ekspansja w centrach handlowych

Wyspa handlowa Prezent Marzeń

Wyspa handlowa Prezent Marzeń

Prezent Marzeń rozwija sieć punktów stacjonarnych. Lokalizacje w formie wysp handlowych będą rozwijane w dużych i prężnie działających galeriach handlowych o traffikach przekraczających 20 mln klientów rocznie.

Prezent Marzeń to młody gracz na polskim rynku retailowym. Firma funkcjonuje od 2009 roku oferując klientom ponad 1000 różnych form aktywnego spędzenia wolnego czasu.

– Pięć lat ciężkiej pracy oraz trud włożony w budowanie świadomości marki i jej produktów zaowocował podjęciem kroków w kierunku rozpoczęcia sprzedaży stacjonarnej w listopadzie 2013 r. Decyzja o współpracy z centrami handlowymi w obszarze rozwoju punktów stacjonarnych nie była łatwa, gdyż nie posiadaliśmy wówczas żadnego doświadczenia w tej dziedzinie. Wiedzieliśmy jednak, że upór, sumienność i kreatywność naszego zespołu bezbłędnie sprawdziła się w sieci. Dziś już wiemy, że nasze mocne strony są uniwersalnie, równie wysoko cenione przez świat offline. W rok po otwarciu pierwszego stoiska wdrożyliśmy cztery kolejne wyspy sprzedażowe – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Piotr Kaptór, Project Manager sieci Prezent Marzeń.

– Nasze dotychczasowe lokalizacje to duże i prężnie działające galerie o traffikach przekraczających 20 mln klientów rocznie. Zależy nam na tym by nasza marka była kojarzona z najwyższym standardem i jakością. Na pozytywną opinię wśród klientów ciężko pracujemy od kilku lat, o czym świadczy 99 proc. zadowolonych klientów według Zaufanych Opinii Ceneo. Właśnie, dlatego starannie dobieramy punkty, w których się pojawiamy. W 2015 roku planujemy również dalszy rozwój sieci i jesteśmy poważnie zainteresowani konkretnym galeriami – podkreśla Piotr Kaptór

Ostatnio nowe placówki sieci Prezent Marzeń pojawiły się w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu oraz w warszawskiej Arkadii. Pierwszy punkt stacjonarny Prezent Marzeń został otwarty w listopadzie 2013 roku w City Center w Poznaniu.

Sieć Prezent Marzeń została nominowana do nagrody Retailer’s Award 2015 w kategorii SCF Island Stand Retailer of the Year 2015. Zwycięzcę poznamy już 3 marca 2015 r. podczas Shopping Center Forum Winter Edition.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016