Wnętrze Magnolia Park
Wnętrze Magnolia Park

Magnolia Park zyskała już nowy front. Klienci korzystający z wejścia od ul. Legnickiej mogą na własne oczy zobaczyć przestrzeń, która już za kilka miesięcy wypełni się nowymi sklepami i restauracjami.

– Po metamorfozie Magnolia Park powiększy się nawet o 60 nowych sklepów. Dzięki temu zapewnimy naszym klientom najlepszą i najbardziej różnorodną ofertę na Dolnym Śląsku. Po niedawnych otwarciach salonów TK Maxx oraz Decathlon, kontynuujemy wprowadzanie nowości – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Jeszcze przed otwarciem nowej części do grona najemców dołączą znane światowe marki. W Magnolii pojawi się salon Guess – znanej na całym świecie amerykańskiej marki modowej klasy premium. Swój sklep otworzy tu też Tom&Pauls’ – klienci znajdą w nim ubrania i akcesoria ponad 100 renomowanych marek w atrakcyjnych cenach. Ponadto wielbiciele zegarków otrzymają salon Time Trend.

W styczniu 2015 roku planowane jest otwarcie Pure Jatomi Fitness.

– To bardzo ważny element strategii budowy kompleksowej oferty dla naszych klientów. Będzie to klub o podwyższonym standardzie usług. Jednocześnie – największy tego typu obiekt w tej części Wrocławia, co na pewno przyciągnie wielu entuzjastów fitnessu – dodaje Tomasz Waszkiewicz.

Rozbudowa Magnolii Park rozpoczęła się w połowie 2013 r. Pomimo olbrzymiej skali inwestycji, roboty nie przeszkadzają w codziennej działalności galerii.

– Zmiany mają na celu nie tylko poszerzenie oferty centrum, ale też zwiększenie wygody klientów. Dzięki temu poruszanie się po obiekcie będzie jeszcze bardziej komfortowe i intuicyjne – twierdzi Tomasz Waszkiewicz. Poszczególne fazy rozbudowy Magnolia Park można prześledzić na makiecie, która stoi opodal wejścia od ulicy Legnickiej.

Magnolia Park obecnie to około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Ofertę uzupełnia wielosalowe kino i strefa zabaw dla dzieci. Do dyspozycji klientów galerii jest bezpłatny parking na ponad 3200 samochodów, w tym ten na dachu Castoramy i oddany niedawno do użytku – na wysokości wejścia nr 3. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi obecnie ponad 81 tys. mkw., a dzięki trwającej rozbudowie do 2015 roku powiększy się o kolejne 20 tys. mkw.

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Reserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej polskie centra handlowe. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.