CDRL kończy ofertę publiczną i przydziela wszystkie akcje

Salon Coccodrillo

Salon Coccodrillo

Spółka CDRL SA poinformowała, że zakończyła swoją ofertę publiczną, z której pozyskała 14,9 mln zł brutto na rozwój. Stopa redukcji w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła 81,75 proc. Debiut na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych planowany jest na 28 października.

Spółka oferowała inwestorom 1 mln akcji nowej serii D i wszystkie zostały objęte. Ostatecznie inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji a indywidualnym 80 tys. W związku z dużym zainteresowaniem, zapisy w transzy dla inwestorów indywidualnych musiały zostać zredukowane o 81,75 proc.

– Cieszymy się z dużego zainteresowania inwestorów naszymi akcjami, na tak trudnym rynku jak obecnie. Pomimo małej wartości oferty publicznej, popyt na akcje kilkukrotnie przekroczył podaż. Debiut na GPW jest planowany na 28 października – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

– Pozyskane przez nas środki zostaną przeznaczone na inwestycje, które przełożą się na wzrost wartości dla wszystkich akcjonariuszy – dodaje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Spółka planuje m.in. dalszą rozbudowę sieci sprzedaży, a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

Od 2011 r. na rynku Catalyst były notowane obligacje spółki, które 7 października br. zostały spłacone.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wysoką pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.

W I połowie 2014 r. Grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r. W swojej historii spółka zawsze odnotowywała roczny zysk zarówno na poziomie operacyjnym, jak i wyniku netto.

W prospekcie spółka przedstawiła prognozę wyników na cały 2014 r. Zgodnie z nią skonsolidowany zysk netto wyniesie 10,868 mln zł i będzie wyższy o 258,2 proc. od osiągniętego w poprzednim roku. Wynik EBITDA ma wzrosnąć o 81,3 proc. do 18,448 mln zł a przychody o 7,2 proc. rok do roku do 159,386 mln zł.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016