Prawie 69 tys. osób na otwarciu Vivo! w Pile

Konferencja Immofinanz podczas otwacia Vivo! w Pile

Konferencja Immofinanz podczas otwacia Vivo! w Pile

Immofinanz Group 17 października otworzył swoją kolejną inwestycję w Polsce – Centrum Handlowe Vivo! w Pile. Obiekt podczas pierwszego weekendu funkcjonowania odwiedziło prawie 69 tys. osób. W oficjalnej część ceremonii otwarcia Vivo! w Pile wziął udział Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group, Jan Mroczka, prezes zarządu Rank Progress SA oraz Piotr Głogowski, prezydent Piły.

Vivo! w Pile jest pierwszym obiektem zrealizowanym w nowym koncepcie centrów handlowych Vivo!, które realizuje spółka Immofinanz Group. Galeria ma powierzchnię 24 tys. mkw., a wartość inwestycji wyniosła ok. 32 mln euro (czyli 134,7 mln zł.). Jak powiedział podczas konferencji Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group – spółka nie wyklucza w przyszłości rozbudowę centrum handlowego w Pile.

Otwarcie Vivo! w Pile

Otwarcie Vivo! w Pile

Centrum handlowe Vivo! w Pile zlokalizowane jest w pobliżu centrum miasta, a w niedalekiej odległości do stacji kolejowej i dworca autobusowego. Jest ono dobrze zintegrowane z siecią transportu publicznego, a obok, dla odwiedzających centrum dostępny jest również parking samochodowy na 700 miejsc parkingowych. Projekt w Pile został zakupiony przez Immofinanz Group od polskiego dewelopera Rank Progress – sprzedaż została sfinalizowana pod koniec sierpnia br. Jako nowy właściciel, Immofinanz zmienił nazwę centrum handlowego z „Galeria Piła” na „Vivo! Piła”.

W centrum handlowym Vivo! swoje sklepy otworzyły takie marki jak: Carrefour, H&M, Reserved, House, CroppTown, Mohito, Sinsay, Media Expert, Deichmann, CCC, Carry, Lee-Wrangler, 4F, Levi´s-Mustang, Hebe, Gino Rossi, Ryłko, klub fitness Calypso, Martes Sport, Empik oraz Smyk. Poziom wynajmu osiągnął na ten moment 91 proc. całej dostępnej powierzchni najmu.

Otwarcie Vivo! w Pile

Otwarcie Vivo! w Pile

Kolejny obiekt Vivo! powstanie w Stalowej Woli. Koncepcja Vivo! to: centra handlowe jednopiętrowe, w których szczególny nacisk będzie kładziony na ofertę w zakresie mody i rozrywki. Będą one zlokalizowane przede wszystkim w średniej wielkości miastach Europy Środkowo-Wschodniej, o populacji pomiędzy 40 tys. a 100 tys. mieszkańców, z zasięgiem obejmującym przynajmniej 200 tys. osób.

Reklama

Galeria Jurajska