Metro Group
Metro Group

Sprzedaż Metro Cash & Carry wyniosła w tym okresie 30,5 mld euro ( wzrost o 1 proc. LfL). Sprzedaż LfL segmentu cash&cary wzrosła piąty raz z rzędu. Pozytywny efekt przyniosły m.in. działania sieci związane z 50. rocznicą działalności brandu – podaje spółka.

Sieć Media-Saturn osiągnęła sprzedaż w wysokości 21 mld euro (LFL spadek o 0,9 proc., w euro spadek o 0,3 proc.).

Sieć Real zanotowała sprzedaż na poziomie 8,4 mld euro (LfL – spadek o 0,8 proc., zaś sprzedaż liczona w euro spadła aż o 18,7 proc.). Sieć zmniejszyła się w badanym okresie aż o 73 placówki.

Spadek o ponad 18 proc., jak poinformowano w komunikacie, miał związek ze zbyciem nieruchomości w Europie Wschodniej.

– W samym czwartym kwartale sprzedaż wyniosła 1,9 mld euro. Sprzedaż LfL sieci w Niemczech nieznacznie wzrosła o 0,2 proc. w IV kw. Wyniki poprawiła modernizacja placówek – atrakcyjna oferta produktów z dużym udziałem świeżej żywności i silnych marek własnych stworzyły przyjemne doświadczenia zakupowe – poinformowano.