Vans

Rozmowa z Grzegorzem Grzegorczykiem, Country Manager Poland sieci Vans na temat rozwoju tej marki w naszym kraju.

Jak przedstawia się strategia rozwoju salonów Vans w Polsce?

Grzegorz Grzegorczyk: – Plany ekspansji są już jasno określone. Chcemy posiadać 25 sklepów Vans do końca 2017 roku. w możliwie najlepszych lokalizacjach dużych miast. Póki co idzie nam to całkiem sprawnie, więc wierzę, że cel ten uda się nam osiągnąć.

Ile obecnie działa sklepów tej sieci w naszym kraju i w jakich miastach?

– Obecnie w Polsce działa 12 salonów monobrandowych marki Vans, które mieszczą się przede wszystkim w dużych miastach. Oczywiście największa liczba sklepów znajduje się w Warszawie, ale jesteśmy także obecni w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Katowicach, Lublinie oraz Olsztynie.

– W jakich miastach planowane są kolejne otwarcia do końca roku?

– W tym przypadku wszystko zależy od dostępności lokali w galeriach handlowych, w których takie otwarcia mamy zaplanowane. Ale biorąc pod uwagę prowadzone rozmowy, z całą pewnością możemy powiedzieć, iż najbliższe otwarcia będą miały miejsce w Bydgoszczy, Wrocławiu oraz Zielonej Górze.

Sieć Vans, za rozwój której odpowiada firma VF Distribution oferuje obuwie, odzież oraz dodatki młodzieżowe utrzymane w stylu miejskim. Obecnie na terenie Europy działa ponad 120 sklepów monobrandowych tej marki. Marka dostępna jest w ponad 170 krajach na całym świecie. Historia firmy Vans rozpoczęła się w 1966 roku, gdy Paul Van Doren wraz z trzema wspólnikami otworzył w Kalifornii pierwszy sklep pod nazwą Van Doren Rubber Company, w którym produkowali, a później sprzedawali buty dla młodzieży.