Delsey Paris otwiera drugi salon w stolicy

Delsey Paris

Delsey Paris

Flagowy salon francuskiej marki oferującej walizki i galanterię skórzaną Delsey Paris został otwarty 18 października 2014 roku w Domu Mody Klif w Warszawie. Nowy sklep ma ponad 80 mkw.

Firmę Delsey Paris założyli Emile Delhaye i bracia Seynhaeve w 1946 roku. Aktualnie produkty Delsey Paris dostępne są w 110 krajach na pięciu kontynentach.

– Stawiamy na klientów, dla których sposób, w jaki podróżują jest istotnym elementem budowania wizerunku. To, co wyróżnia produkty z logo Delsey Paris to wyjątkowa umiejętność łączenia elegancji i wyrafinowanego stylu z funkcjonalnością i innowacyjnym podejściem do projektowania akcesoriów bagażowych – mówi Anna Baj, wyłączny dystrybutor marki w Polsce. Inżynierowie marki są autorami m.in. pierwszej na świecie walizki na kółkach oraz sytemu zabezpieczenia suwaków.

Butik został wyposażony w meble sklepowe o prostej formie i neutralnych, jasnych kolorach. Dla poprawy ekspozycji w wielu miejscach zastosowano punktowe oświetlenie ledowe. W ciągu przeszklonej witryny zaaranżowana została ekspozycja najnowszej kolekcji. W centrum butiku znalazły się dwie wyspy ekspozycyjne z galanterią skórzaną.

– Aranżacja butików dla globalnych marek za każdym razem stanowi wyzwanie projektowe. Każda lokalizacja jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Nie inaczej było z Delsey Paris. Lokal w Klifie ma dość nietypowy kształt. Z jednej strony ma szeroką, reprezentacyjną witrynę która otwiera go na pasaż, a z drugiej zaś, charakteryzuje się specyficznym układem ścian. Nie chcieliśmy, aby meble zagłuszyły ekspozycję towaru, ale równocześnie musieliśmy maksymalnie wykorzystać chłonność i potencjał powierzchni – mówi koordynująca projekt Monika Tokarska, architekt ARS.

Dom Mody Klif to galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się butiki marek jak: Apia, Baldinini, Bohoboco, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella, MaxMara, MCS, Lacoste, Lidia Kalita, Liu Jo, Marciano by Guess, Michael Kors, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Peek Preformance, Pollini, Stefanel, Tru Trussardi czy Versace Collection. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, Super-Pharm, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016