Marta Machus-Burek, Colliers o nominowanych w kategorii SCF Sport Retailer of the Year 2015

Marta Machus-Burek, Dyrektor ds. Strategii Handlowych, Dział Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych, Colliers International

Marta Machus-Burek, Dyrektor ds. Strategii Handlowych, Dział Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych, Colliers International

4F, Martes Sport, Go Sport to trzy sieci handlowe, które zostały nominowane do nagrody Sport Retailer of the Year 2015. Zwycięzcę poznamy podczas zimowej edycji Shopping Center Forum 2015, która odbędzie się 3 marca 2015 roku w Warszawie.

– Rozwój branży sportowej jest mocno związany ze wzrostem aktywności sportowej i rekreacyjnej Polaków. Według danych GUS prawie połowa Polaków bierze udział w jakiejś formie aktywności fizycznej, przy czym pływanie, jazda na rowerze i piłka nożna pozostają najbardziej popularne. Wzrost aktywności sportowej można również zauważyć po ilości uczestników różnego rodzaju maratonów czy zawodów dla biegaczy. Wzrost zainteresowania sportem wiąże się ze zwiększeniem wydatków na sprzęty, ubrania czy akcesoria sportowe. Dlatego też ostatni rok, jak i kolejne lata powinny być bardzo dobre dla branży oferującej tego typu produkty – mówi portalowi Retailnet.pl Marta Machus-Burek, Dyrektor ds. Strategii Handlowych, Dział Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych, Colliers International.

– Wśród nominowanych jedyną zagraniczną firmą jest Go Sport, działająca w naszym kraju od 1998 roku. Jest to jedna z pierwszych zagranicznych marek na polskim rynku, na którym wyrobiła sobie silną pozycję i pozostaje konkurencyjna w swojej kategorii. Bardzo dynamicznie, biorąc pod uwagę ilość otwartych sklepów, przebiegał jednak rozwój polskich firm Martes Sport oraz 4F. Martes Sport zakończy ten rok z prawie 100 sklepami. 4F to jedyna wśród nominowanych sieć która stworzyła i bardzo skutecznie wypromowała własną markę wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Sprzedaż w sklepach sieci opiera się więc na własnych produktach. Intensywne i konsekwentnie realizowane przez markę działania wspierające polski sport np. sponsoring naszych sportowców, nagłaśnianie ich sukcesów i umacnianie wizerunku przyczyniły się do wzrostu świadomości i rozpoznawalności marki. Zakładam, że marka 4F ma duże ambicje do kontynuowaniu swojego rozwoju, także poza granicami kraju, czemu gorąco kibicujemy – dodała Marta Machus-Burek.

4F, Martes Sport, Go Sport zostały wytypowane do nagrody przez Jury w składzie: Magdalena Frątczak z CBRE, Renata Kusznierska z DTZ, Marta Machus-Burek z Colliers International, Agnieszka Mielcarz z Knight Frank, Ewa Ściubidło z BOIG, Klaudia Woźniak z Pro Value, Anna Wysocka z Jones Lang LaSalle, Maciej Celmer z Mallson, Michał Muc z Savills Property Management, Marek Noetzel z Cushman & Wakefield i Piotr Zieliński, pełnomocnik zarządu ds. najmu Rossmann.

Reklama

Galeria Jurajska