Reserved z nowymi salonami outletowymi i regularnymi w kraju i za granicą

Salon Reserved

Firma LPP planuje kolejne otwarcia salonów swojej flagowej marki zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jak ustaliła redakcja Retailnet jeszcze do końca października w Polsce zostaną otwarte dwa salony outletowe marki Reserved w centrach wyprzedażowych.

Pierwszy z nich rozpocznie działalność 23 października w centrum Factory Poznań. Tego samego dnia wraz z otwarciem nowego centrum handlowego w Niemczech – Weserpark w Bremen, otwarty zostanie sklep regularny Reserved.

Z kolei 30 października spółka LPP otworzy nowy salon outletowy flagowej sieci w centrum wyprzedażowym Factory Wrocław. Tego samego dnia nastąpi otwarcie powiększonego salonu Reserved w Galerii Twierdza Kłodzko (1016 mkw.).

Pomorska spółka odzieżowa zaplanowała także kilka kolejnych otwarć w listopadzie w Polsce, Rosji, Słowacji i w Czechach.

– Od lat jesteśmy liderem w Polsce w branży odzieżowej, nieustannie umacniamy także naszą pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej, natomiast inwestycje w Niemczech, na Bałkanach oraz na Bliskim Wschodzie to początek realizacji naszych globalnych ambicji – mówi Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP.

Według ustaleń Retailnet w pierwszych dniach listopada LPP otworzy salony Reserved w CH Sonata Park w Sochaczewie, CH Lotus Plaza w miejscowości Petrozavodsk w Rosji, CH Bory Mall w słowackiej Bratysławie oraz centrum Frydek Mistek w Czechach.

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Tylko w 2013 r. spółka sprzedała ponad 70 milionów sztuk odzieży, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro.

Grupa LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi (Reserved, House, Cropp, Mohito oraz Sinsay) a na 2016 rok planowana jest premiera kolejnej marki z półki premium. LPP posiada sieć niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Szanghaju.

Marki spółki LPP nominowane są do kilku nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Young Fashion Retailer of the Year, Best Expansion Retailer of the Year i Fashion Retailer of the Year. Do nagrody The Best Manager of the Year nominowany jest także Jacek Szołoch odpowiadający za rozwój salonów LPP. Więcej informacji na temat SCF 2015 znajduje się TUTAJ.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016