Butik Twin-Set
Butik Twin-Set

Pierwszy w Polsce salon modowy Twin-Set w październiku 2014 roku ruszył w Domu Mody Klif w Warszawie.

Nowo otwarty butik jest salonem monobrandowym z ofertą kolekcji Simony Barbieri i ma 125 mkw. powierzchni handlowej. Marka klasy premium znajdzie się w lokalu mieszczącym się na parterze Domu Mody Klif, w pobliżu głównego punktu obiektu – fontanny. W sklep znajdzie się szeroki wybór odzieży i dodatków dla kobiet.

Twin-Set to już siódma marka premium, która w tym roku otwiera swój butik w Domu Mody Klif.

Jak powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Agnieszka Beata Sawicka, Associate Director, Asset Management AEW Europe, strategia rozwoju Domu Mody Klif polega na wprowadzaniu do oferty centrum unikalnych marek z segmentu premium and high-end. To, w opinii ekspertów komercjalizujących obiekt, przyczynia się do zainteresowania obiektem nowych prestiżowych najemców oraz klientów ceniących luksusowe marki.

Dom Mody Klif to galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Apia, Baldinini, Bohoboco, Guess, Guess Marciano, iBlues, Marina Rinaldi, Marella, MaxMara, MCS, Lacoste, Lidia Kalita, Liu Jo, Michael Kors, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Peek Preformance, Pollini, Stefanel, Tru Trussardi, Versace Collection. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, Super-Pharm, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.

Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast Zarządcą BNP Paribas Real Estate.

Butik Twin-Set
Butik Twin-Set