Piotr i Paweł: intensywna ekspansja do końca 2014

Piotr i Paweł

Piotr i Paweł

Rośnie sieć supermarketów Piotr i Paweł. W ostatnim czasie spółka oddała do użytku nowy sklep w Rumi. Nowy sklep ma 370 mkw. powierzchni. W planach spółki są kolejne otwarcia jeszcze w tym roku oraz dwucyfrowy poziom otwarć w roku 2015.

– Ostatni kwartał 2014 roku obfitować będzie w intensywne otwarcia supermarketów Piotr i Paweł. Przed nami już wkrótce otwarcie pierwszego supermarketu w Krakowie i Częstochowie oraz piątego we Wrocławiu. W planach jest także otwarcie dwóch kolejnych sklepów w Gdańsku oraz drugiego w Zielonej Górze i w Swarzędzu. Pod koniec roku planujemy również otwarcie Piotra i Pawła w Markach pod Warszawą. W przyszłym roku zamierzamy kontynuować dwucyfrowy poziom otwarć – mówi w rozmowie z portalem Retailnet, Ewa Aleszczyk-Kalinowska, Piotr i Paweł SA.

Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła jest franczyza, oparta na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek. W bieżącym roku dzięki rozwojowi organicznemu oraz rebrandingowi sieć zakłada osiągnięcie dwucyfrowego tempa wzrostu obrotów.

Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 108 sklepów i dostępna w każdym województwie. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość Piotra i Pawła wynosi 294 mln zł.

Reklama

Galeria Jurajska