Kawiarnia Green Caffe Nero
Kawiarnia Green Caffe Nero

Sieć kawiarni Green Caffe Nero powiększyła się o kolejny lokal w Warszawie. To już 25. placówka sieci i kolejna otwarta w tym roku. W planach spółki jest ekspansja zarówno w stolicy jak i w innych dużych miastach.

Od początku tego roku Green Caffe Nero otworzyło 6 nowych lokali i jeszcze w 2014 r. marka zamierza uruchomić w Warszawie następne kawiarnie.

Szybki rozwój marki, jak poinformowała redakcję Retailnet Agata Milewska, Brand Champion Green Coffee sp. zo.o., powiązany jest z silnym wzrostem sprzedaży, który Green Caffe Nero odnotowuje od dłuższego już czasu. Sprzedaż w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym wzrosła o ponad 75 proc. a wyniki kawiarni starszych niż rok o ponad 18 proc.

Sprzyjająca koniunktura i obecne wyniki finansowe Green Caffe Nero pozytywnie wpływają na plany ekspansji zarówno w Warszawie jak poza stolicą. W drugiej połowie 2015 r. Firma zamierza otworzyć swoją pierwszą palcówkę poza Warszawą.

Marka Green Caffe Nero została stworzona w 2012 r. przez Gerry’ego Ford’a – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – szefa Green Coffee. W ofercie Green Caffe Nero jest wypalana na miejscu kawa, i świeże jedzenie przyrządzane z regionalnych wyrobów. Każda kawiarnia marki jest współtworzona przez lokalnych artystów i rzemieślników.

Sieć Green Caffe Nero doceniło tegoroczne Jury konkursu Retailer’s Awards 2015 nominując markę do nagrody w kategorii Cafe Retailer of the Year 2015. Zwycięzcę poznamy podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, które odbędzie się 3 marca 2015 w Warszawie.