Forbis Group: Bubbleology, czyli nowy tea lab w łódzkiej Manufakturze

Bubbleology

Dziesiątki sklepów w jednym miejscu to niezaprzeczalna zaleta galerii handlowych, jednak to co jest udogodnieniem dla klientów, dla marek stanowi nie lada wyzwanie – jak wyróżnić się na tle tak wielu sklepów i wyryć się w pamięci konsumentów. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów jest niepowtarzalny design przestrzeni handlowej. Jednym z takich nieszablonowych stoisk w łódzkiej galerii Manufaktura jest tea lab Bubbleology, za którego projekt i wykonanie odpowiada firma Forbis Group.

Firma Bubbleology przywędrowała do Polski z Wielkiej Brytanii i serwuje swoim klientom bubble tea w 8600 wariantach smakowych. Pierwszy tea lab Bubbleology powstał przy ulicy Chmielnej w Warszawie w 2012 r., zaledwie rok po światowej premierze marki w Londynie. W związku z wielką popularnością oryginalnego napoju cały czas powstają kolejne tea laby we wszystkich największych miastach Polski. Za projekt tea labu Bubbleology, który znajduje się w food court łódzkiej Manufaktury oraz jego realizację odpowiada Forbis Group.

– Elementy stoiska odwołują się do skojarzeń z laboratorium naukowym. Wyeksponowaliśmy wszelkiego rodzaju rurki i retorty tak, aby klient miał wrażenie, że uczestniczy w eksperymencie sporządzania herbaty – mówi redakcji Retailnet Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group.

Menu z dostępnymi smakami, jak i tęczowy szyld firmy zawieszone są na tylnej ścianie stoiska, którą stanowi specjalna kratownica. Poniżej można zauważyć skomplikowaną plątaninę rurek, przez które przepływają wielobarwne płyny. Dodając do tego odpowiednie wzory na fasadzie stoiska i przeszkloną gablotkę z retortami, wszystko utrzymane jest w tym samym, naukowym klimacie, co nadaje stoisku spójny wizerunek.

Tea lab zaprojektowany i wykonany przez Forbis Group ma formę wyspy, co w przypadku marki z branży spożywczej jest wielką zaletą. Daje to dużo większe możliwości.

– Do tradycyjnego sklepu w galerii handlowej prowadzi z reguły tylko jedno wejście. Aby dokładnie zapoznać się z asortymentem, trzeba wstąpić do środka. W przypadku wyspy jest inaczej, stoisko mieści się przy głównej trasie, którą przemierza każdy klient galerii. Zwiększa to szansę na zainteresowanie ofertą gości centrum handlowego. Ponadto w przypadku wyspy ekspozycja, zarówno samej marki, jak i jej produktów, jest możliwa ze wszystkich stron. W takiej lokalizacji łatwiej wzbudzić zainteresowanie – dodał Marcin Powierza.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016