Galeria Leszno: szersza oferta modowa dla młodzieży

Galeria Leszno

Galeria Leszno

Grono najemców Galerii Leszno powiększyło się o pierwszy w mieście sklep Sinsay, marki z portfela grupy LPP, która zyskuje coraz większą popularność w Polsce i Europie. Sinsay zajął w centrum handlowym lokal o powierzchni ponad 370 mkw.

Klienci Galerii Leszno mogą też robić zakupy w powiększonym o 267 mkw. salonie H&M, który dzięki rozbudowie wzbogacił swoją ofertę o kolekcję Divided adresowaną do młodzieży.

– Galeria Leszno to najbardziej atrakcyjne miejsce zakupów w mieście – wyróżnia nas bogata, zróżnicowana oferta dostosowana do potrzeb mieszkańców regionu. Po raz kolejny pozyskaliśmy markę, która do tej pory była nieobecna na lokalnym rynku – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Leszno.

Galeria Leszno to nowoczesny kompleks handlowy o powierzchni najmu 32,5 tys. mkw., posiadający doskonałą lokalizację w południowej części Leszna, bezpośrednio przy trasie Wrocław – Poznań. W galerii mieści się supermarket Intermarché i market budowlany Praktiker, a także 75 sklepów znanych polskich i międzynarodowych marek, w tym m.in.: H&M, C&A, New Yorker, Stradivarius, Deichmann, Smyk, Douglas, Reserved, Rossmann, Media Expert, Empik i wiele innych. Centrum oferuje szerokie możliwości rozrywki i rekreacji, w tym liczne kawiarnie i restauracje, klub fitness oraz kino Cinema 3D, pierwsze w mieście nowoczesne kino wieloekranowe.

Obiekt należy do King’s Street Retail – platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Właścicielem King’s Street Retail jest Blackstone, który także zarządza jego aktywami. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016