Restauracja 7th Street

Do końca bieżącego roku firma 7th Street planuje kilka kolejnych otwarć lokali gastronomicznych. Część z nich znajdzie się w centrach handlowych.

– Obecnie sieć 7th Street tworzy sześć lokali mieszczących się zarówno przy ulicach, jak i innych obiektach handlowych. Do końca roku planujemy otworzyć jeszcze cztery kolejne restauracje. Znajdą się one we Wrocławiu, Olkuszu, Gdyni i Słupsku. W grudniu otworzymy lokal m.in. w Centrum Handlowym Jantar w Słupsku. Restauracja w tym mieście zajmie powierzchnię 150 mkw. Z kolei lokal w Gdyni rozpocznie działalność w Centrum Handlowym Riviera i będzie mierzył 145 mkw. – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Błażejewski, właściciel firmy 7th Street.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie przedsiębiorców firma zdecydowała się uruchomić nowy koncept Meat & Fit. Jest on przewidziany z myślą o franczyzoborcach, którzy chcą prowadzić swój własny biznes gastronomiczny, ale ze znacznie mniejszym wkładem finansowym niż wymaga tego otwarcie dużej restauracji 7th Street. Koncept przygotowano z myślą o małopowierzchniowych punktach gastronomicznych zarówno stacjonarnych, mobilnych w postaci przyczep, a także w formie food trucków.

– Nowa sieć będzie budowana pod nową marką Meat & Fit by 7th Street. W ofercie znajduje się szeroki wybór sałatek, sandwichy, a także panierowanych na miejscu kawałków kurczaka. Cały projekt stworzyliśmy tak, aby zainteresowany przedsiębiorca przy możliwie najniższym koszcie otworzył w pełni funkcjonalny punkt gotowy do pracy. Przy organizacji Meat & Fit firma zapewnia doradztwo w wyborze lokalizacji oraz przygotowanie projektu, a także odbiory urzędowe i pełną logistykę oraz dostawy produktów do lokali na terenie całego kraju – dodaje Łukasz Błażejewski.

Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego Meat & Fit muszą liczyć się z kosztem około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy czy też food trucka muszą liczyć się z kosztem 98 tys. zł netto przy czym jest to kwota końcowa i obejmuje kompletną przyczepę gotową do pracy wymagającą jedynie pierwszego zatowarowania w kwocie około 1,7 tys. zł netto.

– Jeszcze w tym roku uruchomimy 2 stacjonarne punkty w tym koncepcie oraz mamy już zamówienia na 3 mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 – twierdzi właściciel firmy.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. Firma posiada tylko jeden lokal własny działający w Żyrardowie. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, materiały reklamowe oraz odzież roboczą. Regularne restauracje 7th Street mierzą powyżej 120 mkw. Firma wciąż poszukuje franczyzobiorców chcących otworzyć lokal w tym koncepcie. Koszt otwarcia restauracji 7th Street wiąże się z wydatkiem 300 tys. zł. Lokal musi posiadać bezpośrednie wejście z ulicy lub znajdować się w centrum handlowym.